شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1722
منتشر شده در شنبه, 23 اسفند 1393 07:58
تعداد دیدگاه: 0
دربخش صنایع معدنی؛

فولاد مبارکه اصفهان در همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران به عنوان شرکت بهره‌ور در صنایع معدنی کشور شناخته شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه، در سومین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران، لوح تقدیر شرکت بهره‌ور به نام فولاد...

فولاد مبارکه اصفهان در همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران به عنوان شرکت بهره‌ور در صنایع معدنی کشور شناخته شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه، در سومین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران، لوح تقدیر شرکت بهره‌ور به نام فولاد مبارکه اصفهان صادر و به مدیرعامل این شرکت تقدیم شد.

معاون وزیر صنعت، معدن تجارت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در این همایش با تقدیر از شرکت‌های پیشگام در ارتقای بهره‌وری اظهار کرد: ایمیدرو برای افزایش بهره‌وری و سهم مؤثر در رشد اقتصادی کشور تلاش می‌کند، بطوریکه طی سال‌های اخیر ایمیدرو با فعالیت‌های خود در حوزه معدن و صنایع معدنی نقش دوم را در رشد ناخالص ملی را پیدا کرده است و هم‌اکنون بخش معدن و صنایع معدنی در رشد ناخالص داخلی دارای رشد 6 درصدی است که از این میزان یک درصد به بخش معدن و 5 درصد به بخش صنایع معدنی تعلق دارد.
مهدی کرباسیان گفت: طی سال‌های 91 و 92 میزان صادرات فولاد زیر 200 هزار تن بوده که این میزان صادرات در 11 ماهه سال 93 به 2 میلیون و 500 هزار تن رسیده است.
رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران افزود: در دنیا تولید فولاد به ازای هر یک نفر 650 کیلو و در ایران این میزان بالغ‌ بر 300 کیلوگرم است.

نوشتن دیدگاه