جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15796
منتشر شده در پنج شنبه, 13 آذر 1399 09:49
تعداد دیدگاه: 0

9/9/99 در تاریخ شهر گنبدهای فیروزه ای با افتتاح و شروع به کار مرکز آموزش هوا نوردی فرا سهپر ایرانیان جادوانه شد و رویای پرواز برفراز آسمانها به واقعیت نزدیک شد .


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز تیم کاملاً حرفه ای مهندس حسین علیخانی ودکتر شهاب اکبریان با رعایت پروتکل های بهداشتی و تدابیر شدید کرونایی رسماً مرکز آموزش هوانوردی فرا سپهر ایرانیان (Rozeschool) را با حضور مدیر کل صداو سیمای مرکز اصفهان افتتاح کردند.

شهاب اکبریان گفت: هنرجویان می توانند با داشتن مدرک دیپلم در این آموزشگاه ثبت نام کنند و دریک پروسه 2 تا 3 ساله به یک خلبان تمام عیار تبدیل شوند در صورتیکه هزینه ثبت نام در خارج از کشور بین 50 تا 80 هزار دلار بوده اما با توجه به شرایط کشور، هزینه ها خارج از دلار محاسبه خواهند شد همچنین در حال حاضر در اصفهان حدود 50 نفر متقاضی آموزش خلبانی داریم و درخراسان رضوی حدود 90 نفر هنرجو پذیرش شده است.

وی در ادامه افزود: دو فروند هواپیما دو موتوره و دو فروند تک موتوره جدید به تازگی به دستور مهندس علیخانی در بجنورد خریداری کردیم که این دوموتوره ها برای بحث ایرتاکسی خریداری شده اما هنرجویان باید برای آموزش از بجنورد پرواز کنند که در آینده ی نزدیک اصفهان هم از این مهم برخوردار خواهد شد.

مدیر عامل اموزشگاه هوانوردی رز خاطر نشان کرد: متاسفانه با اخذ مجوزهای متعدد، فرودگاه های بزرگ اجازه پرواز، آموزشی نمی دهند که یکی از آنها مجوز آموزش مهمانداری و خدمات فرودگاهی بوده است. خوشبختانه بانوان محترم از خلبانی استقبال خوبی داشته اند که علاقه و هوش بالای آنها در آموزش نقش مهمی دارد.

اکبریان در پایان گفت: در این میان مهندس علیخانی به عنوان سرمایه گذار نقش موثری ایفا نمودند که این اتفاق میمون در اصفهان به وقوع بپیوندد و در آینده نزدیک با ورود ایرتاکسی ها به ناوگان حمل و نقل، شاهد تغییرات خوبی در سطح شهر اصفهان خواهیم بود.

روز اسکول

 

آموزشگاه رُز می تواند جای خالی ایرلاین ها را در استان پُرکند


عبدالحسینی، مدیرکل صداو سیمای مرکز اصفهان نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح اولین مدرسه خلبانی  کشور، اظهار داشت: هم اکنون، کشور و جامعه نیاز به سرمایه گذاران و کارآفرینانی همچون مهندس علیخانی دارد که با ایجاد اشتغال برای جوانان به رفع معضل بیکاری که از مهم ترین مسائل محسوب می شوذ، کمک بسزایی می کند.

مدیرکل صداو سیمای مرکز اصفهان گفت: شرکت بزرگ نامی نو و سرمایه گذار محترم ایشان کار بسیار مهم و گام بسیار بلندی در جهت اشتغال برداشتند و استان اصفهان به داشتن چنین افرادی افتخار می کند و من به نوبه خودم از ایشان تشکر می کنم و از مسئولین خواستار تسهیل چنین کارهایی برای کارآفرینان هستم همچنین این آموزشگاه می تواند جای خالی ایرلاین ها را دراستان بزرگ اصفهان پُرکند و امیدوارم که این فتح بابی باشد و شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

 

نوشتن دیدگاه