جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1519
منتشر شده در چهارشنبه, 08 بهمن 1393 22:09
تعداد دیدگاه: 0
مدیر ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه:

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم گفت: رکورد روزانه تولید 101 ذوب در کوره‌های قوس الکتریکی با به‌کارگیری 7 کوره حاصل شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه، بهرام زمانی اظهار کرد: همکاران ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در راستای تحقق اهداف عالی...

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم گفت: رکورد روزانه تولید 101 ذوب در کوره‌های قوس الکتریکی با به‌کارگیری 7 کوره حاصل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه، بهرام زمانی اظهار کرد: همکاران ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در راستای تحقق اهداف عالی شرکت، با تلاش مؤثر و خستگی‌ناپذیر خویش، با عزمی راسخ و قابل‌تقدیر و در سایه حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت عالی و معاونت‌های سازمان، همواره حرکتی رو به ‌جلو در کسب افتخارات مجموعه داشته و بار دیگر همدلی و خرد جمعی و توانایی و تعلق سازمانی را به اثبات رساندند که نتیجه آن ثبت رکوردهای بی‌سابقه‌ای در تولید شده است.

وی افزود: تلاشگران این ناحیه در حالی‌که یکی از کوره‌های قوس را تحت عملیات توسعه خارج از خط تولید دارند، با تعداد 7 کوره در خط اواخر دی‌ماه موفق به تولید روزانه 101 ذوب‌ شده‌اند که با توجه به رکوردهای قبلی 104 ذوب در تاریخ 27/12/91 و 105 ذوب در تاریخ 5/7/93 که با 8 کوره در خط تولید حاصل‌شده بود، جهشی حدود 10 ذوب در افزایش توانایی تولید را از خود نشان داده، به‌گونه‌ای که ایجاد ظرفیت هفت و دودهم میلیون تن در سال را در این قسمت به اثبات رسانده و افق توسعه زیر سقف را روشن و امیدوار می‌سازد.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم ادامه داد: این موقعیت‌ها و نتایج مثبت دیگری که در زمینه کیفیت با راه‌اندازی تجهیزات جدید و قابلیت تولید فولادهای ULC (کربن فوق‌العاده کم) و همچنین در افق آینده، باقابلیت تولید فولادسازی با سولفور فوق‌العاده کم در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم ایجاد می‌شود، قابلیت گسترده‌ای را در برآورده کردن نیاز مشتریان ازلحاظ کمی و کیفی در سبد محصولات سازمان به ارمغان می‌آورد.

گفتنی است در پی کسب رکورد تولید 105 ذوب با 8 کوره قوس الکتریکی در ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه اصفهان که در تاریخ پنجم مهرماه سال جاری صورت گرفته بود این بار در حماسه‌ای دیگر کارکنان تلاشگر کوره‌های قوس الکتریکی موفق شدند روز سه‌شنبه سی‌ام دی‌ماه درحالی‌که یکی از کوره‌های قوس الکتریکی را به دلیل اجرای طرح‌های توسعه در اختیار نداشتند به رکورد روزانه 101 ذوب دست یابند.

نوشتن دیدگاه