به منظور پیشگیری و درمان زانو درد ۱۲ تمرین تعریف شده است تا بتوان به منظور بهبودی سریع‌تر از این تمرینات بهره برد.

به گزارش ایسنا، زانو بزرگترین مفصل است و آسیب‌های آن در زندگی روزانه (بالا و پایین رفتن ازپله، دوزانو و چهار زانو نشستن)، کار(چمباتمه زدن در حین کشاورزی، تعمیرکاری خودرو) در ورزش (افتادن روی زانوی خم، پیچ خوردن) بسیار شایع است.

در این مطلب ۱۲ تمرین ساده که در شرایط مختلف قابل انجام است تشریح می‌شود، هرچند پیشنهاد این است که در صورت بروز هرگونه علائمی ناشی از عملکرد نامناسب این مفصل مانند عدم توانایی تحمل وزن بر اندام، درد، تورم، محدودیت حرکتی و... نخست با متخصصین این حوزه مشورت کرده و در کنار اقدام درمانی شایسته، از اثرات سودمند این تمرینات برای بهبودی سریع‌تر بهره برد.

به منظور مشاهده عنوان‌ها و تصاویر این تمرینات اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام