يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1658
منتشر شده در چهارشنبه, 06 اسفند 1393 01:00
تعداد دیدگاه: 0
تغییر در راس هرم اداره کل فرهنگ و ارشاد قطعی شد؛

شنیده ها از برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی روزهای آینده حکایت دارد. یک مقام آگاه درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز گفت: با توافق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وتعدادی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهر،جایگزین حجت...

شنیده ها از برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی روزهای آینده حکایت دارد.
یک مقام آگاه درگفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی همرازگفت: با توافق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وتعدادی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهر،جایگزین حجت الاسلام محمد قطبی طی روزهای آینده معرفی می شود.
وی اظهار کرد: تا این لحظه رضا اسماعیلی که اکنون مسئولیت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی اصفهان را برعهده دارد برای تصدی این سمت انتخاب شده است.
دکتر رضا اسماعیلی دکترای جامعه شناسی خود را در سال 85 با معدل 17 و 92 صدم از دانشگاه اصفهان گرفت و دانشنامه خود را با عنوان "بررسی شاخص های توسعه اجتماعی و سطح بندی آن در استان اصفهان" با راهنمایی دکتر رسول ربانی و دکتر صمد کلانتری به پایان رساند.
وی پس از دریافت مدرک دکتری به ریاست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان منصوب وپس ازآن به عنوان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اصفهان(خوراسگان) مشغول به فعالیت شد.
اسماعیلی در سال 83 از سوی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به عنوان پژوهشگر نمونه انتخاب شد.

نوشتن دیدگاه