جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8493
منتشر شده در سه شنبه, 12 شهریور 1398 11:15
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان:

مدیر عامل مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان گفت: بسته بندی مناسب تاثیر به سزایی به روی ضمیرنا خودآگاه شخص بیننده می گذارد.


همراز – پارسا بهنودفر: زهرا اسحاقیان مدیر عامل مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه اظهار کرد: هنر بسته بندی در کنار چاپ اهمیت پیدا می کند و بسته بندی یک شناسنامه برای کالا می باشد.در این عرصه برای افزایش رونق تولید باید به صادرات فکر کرد که برای افزایش میزان صادرات باید به بحث بسته بندی توجه ویژه ای کرد.
اسحاقیان ادامه داد: یکی از هنر های مجتمع چاپ متالایز است که این چاپ همان طلاکوب نامیده می شود.رنگ های آبی، قرمز، زرد، مشکی از رنگ های اصلی هستند که ما استفاده می کنیم که با استفاده ازاین رنگ ها می توان به بیش از 100 میلیون رنگ دست پیدا کرد.
وی بیان کرد: یکی دیگر از فعالیت های مجتمع نگارستان، چاپ روی سطوح شفاف می باشد که مزیت این کار برای کالاهایی که برای تولید اهمیت دارند به چشم می خورد.
مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان افزود: صنعت چاپ صنعت مادرو بسته بندی هویت و شخصیت کار است و در سال 1456 میلادی گوتنبرگ صنعت چاپ را اختراع کرد و400 سال بعد به ایران آمد.اولین دستگاه چاپ در حال حاضر در موزه تهران نگه داری می شود.ولی امروز این صنعت به طور چشمگیری توسعه یافته و اتفاقات بسیر خوبی در این زمینه افتاده که می توان به انواع چاپ ها در ابعاد مختلف و بسته بندی های متنوع اشاره کرد.
صالح پور معاونت بازرگانی مجتمع چاپ وبسته بندی نگارستان نیز گفت:هویت یک محصول را بسته بندی آن مشخص می کند و در حال حاضر باید تولید کنندگان بحث بسته بندی مناسب را جدی بگیرند تا بتوانیم با استفاده ازآن صادرات کشوررا افزایش دهیم، برای مثال قسمتی از زعفران تولیدی کشورمان به کشور اسپانیا فروخته می شود وآن ها با بسته بندی مناسب خریداران زیادی از کل دنیا رو جذب کرده اند.

گفتنی است، مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان فعالیت خود را از سال 1378 با تمرکز بر چاپ روتاری آغاز نمود واز سال 1392با ورود یه حوزه چاپ افست فعالیت خود را گسترش داده است.در حال حاضر مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان مفتخر به همکاری با معتبر ترین برند های ایرانی و ارائه بهترین خدمات به آنها است.

نوشتن دیدگاه