يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7835
منتشر شده در چهارشنبه, 09 مرداد 1398 15:27
تعداد دیدگاه: 0
برگزاری-نشست-تخصصی-مسئولان-رسانه‌ای-هیئات

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی کرباسی‌باف، مسئول دفتر تلویزیونی و تولیدات رسانه‌ای جامعه ایمانی مشعر...

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی کرباسی‌باف، مسئول دفتر تلویزیونی و تولیدات رسانه‌ای جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اینکه وضعیت تولیدات تصویری و رسانه‌ای هیأت‌های مذهبی با شاخص‌ها و معیارهای مورد نظر برای انعکاس در رسانه ملی فاصله دارد، اظهار کرد: برای رفع این خلاء، نشست تخصصی مسئولان رسانه‌ای هیأت‌های شاخص را در دستور کار جامعه ایمانی مشعر قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی مسئولان رسانه‌ای بیش از ۳۰ هیأت شاخص کشور در تهران اضافه کرد: این افراد، طی نشستی در شبکه افق گردهم آمده و با مشارکت مدیران این مجموعه، با اصول تولیدات رسانه‌ای مورد نظر رسانه ملی آشنا می‌شوند.

کرباسی‌باف گفت: نخستین نشست مسئولان رسانه‌ای هیأت‌های شاخص کشور عصر روز جمعه ۱۱ مردادماه با محوریت تعامل هیأت‌ها و رسانه و بازنمایی هیأت در شبکه‌های ملی برگزار خواهد شد.

 

مسئول دفتر تلویزیونی و تولیدات رسانه‌ای جامعه ایمانی مشعر از حضور غفاری مدیر شبکه افق و رحیم آبفروش جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر در این نشست یاد کرد و گفت: جمعی از کارشناسان رسانه ملی نیز برای طرح مباحث تخصصی در این نشست حضور خواهند یافت.

وی تعیین استانداردها و بیان ممیزی‌های پخش تصویر در شبکه ملی را از اهداف برگزاری این نشست تخصصی دانست و ادامه داد: در این نشست مسئولان رسانه‌ای هیأت‌ها به صورت مستقیم با فعالان رسانه ملی آشنا می‌شوند و در حوزه‌های دکور، نورپردازی، صوت، فیلمبرداری و فرمت پخش آموزش‌هایی را کسب می‌کنند.

کرباسی‌باف با تأکید بر اینکه برگزاری نشست‌های تخصصی به‌منظور تقویت تولیدات رسانه‌ای هیأت‌های مذهبی استمرار خواهد داشت، مطرح کرد: امیدواریم بتوانیم در این حوزه شاهد تولید آثار رسانه‌ای متفاوتی باشیم و ضمن پرداختن به نیازهای مخاطبان موجود مراسم‌های اهل‌بیت(ع) بتوانیم با جذب سلایق مختلف جامعه مخاطبان خود را گسترش دهیم.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه