جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 18159
منتشر شده در سه شنبه, 07 ارديبهشت 1400 15:58
تعداد دیدگاه: 0

مجیدنادرالاصل، فعال سیاسی و معاون سابق سیاس و امنیتی استانداری و دبیر جمعیت همنا دراستان اصفهان به مناسبت 5 اردیبهشت، سالروز واقعه طبس یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، متن این یادداشت را در زیر می خوانیم:

سم الله القاصم المتکبرین و المنافقین و اعوانهم و انصارهم 
امروز را در حافظه تاریخ جمهوری اسلامی ثبت کنید ، درست در روزی که همه‌ی استکبار ابرهه گونه با تمام قدرت و هیمنه اش به مبارزه با جنود الهی آمد و با افتضاح کامل و با شکستی سنگین به خانه اش برگشت و سران متکبر این طرح که از مدتها قبل  برنامه ریزی شده را از کرده خود برای همیشه از گسیل سپاه به این کشور الهی پشیمان کرد .
 آن روز بنی صدر ملعون در رأس  مملکت قرار داشته و پلیدتر از آنها بر جریان دیپلماسی کشور حاکم بودند ولی خداوند در هم شکننده شوکت پوشالی مستکبران و منافقان با کمترین ذره های خاکی آنها را به آنچنانی رسوایی کشاند که هنوز پس از گذشت بیش از چهاردهه بسیاری از ابعاد این رسوایی آشکار  نشده است....
....به نطر می رسد دشمن عنود و عصبانی جمهوری اسلامی برای ابد از این حادثه درس گرفت که هیچگاه نمی تواند با قشون کشی در مقابل عظمت ایران اسلامی قد عَلَم کند ، لذا از آن به بعد تصمیم به حرکت در جهت استخدام عواملی از درون سیستم را با نفوذ در بخش ها و شریان های مهم کشور از جمله نظام دیپلماسی کشور گرفت تا انقلاب اسلامی را یا استحاله یا از مسیر خود خارج کند و در این مسیر چون کاملا حساب شده عمل کرد و قدرتمندانه وارد عرصه شد در همه‌ی عملیات های خود کاملا موفق ظاهر شد .
موضوعی که رهبر حکیم ،فرزانه ،دوراندیش و مشرف بر مسائل ریز ودرشت کشور آنرا در همه‌ی سخنرانی های مرتبط به متولیان امر از بالا تا پایین  گوشزد نمودند و اصحاب اداره کشور را از خدعه های دشمن آگاه کردند ولی چه سود ؟ که آن کس که خود را به خواب زده است را هیچگاه نمی توان از خواب بیدار کرد .
این روز ها فاش شد که  رئیس دستگاه دیپلماسی کشور گافی به  بزرگی تمام توطئه های دشمن در تمام سال های پس از انقلاب با همدستی تمام عناصر وابسته درون دولت داده است که انگار همه‌ی کشور و عظمت ها و پیروزی های لحظه لحظه های پس از انقلاب به تاراج گذاشته شد و تقدیم دشمن ابدی مولایمان علی بن ابیطالب(ع) یعنی وهابی های همیشه تشنه  به خون شیعه و اربابانش نمود . 
دریغ و درد که اینان چون از استادان زبردست خدعه و نیرنگ علیه ملت و کشور خود هستند بر موج هایی سوار خواهند شد و عامه مردم و بلکه آنانی که از وضعیت فعلی که ناشی از عملکرد همین هاست را به دنبال خود می برند .
دوستان انقلاب؛! ، ای کسانی که تا اینجا مشکلات را با بزرگواری تحمل کردید  مراقب اوضاع باشیم که جنگ های صفّین و نهروان و جمل در راه است ، عده ای شتر جهل را سوار و با استفاده از جهل و نادانی برخی ،قرآن را بر نیزه کردند و عده ای شمشیر بر《گردن علی》زمان گذاشته اند و شعار مالک برگرد را سر داده‌اند. 
موظب باشیم ابوموسی اشعری آماده بر منبر رفتن و《علی  را از حکومت خلع کردن ، است . 
والسلام
نوشتن دیدگاه