يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4637
منتشر شده در یکشنبه, 02 دی 1397 14:53
تعداد دیدگاه: 0
جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان درهمايش بزرگداشت روز ملي حمل ونقل و راهداري مطرح كرد

جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به حركت جهادي رانندگان در 26 آذرماه سال 1362 گفت: 26آذرماه نمايش غيرت و همت رانندگان ايراني است.


به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از  روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان اصفهان، سرهنگ حسين حسين زاده ضمن تبريك هفته حمل ونقل و راهداري اظهار كرد: مشكلاتي در حوزه حمل ونقل در سال جاري روي داد و تلاش هاي بسياري براي حل و فصل اين مشكلات انجام شد.
وي افزود: جمهوري اسلامي ايران در حال حاضر دچار 165 تحريم است كه به تنهايي توان فلج كردن يك كشور را دارند اما خوشبختانه كشور ما با وجود اين تحريم ها هر روز در حوزه مختلف به خودكفايي رسيده است.
وي با بيان اينكه ناوگان حمل و نقل با وجود تمام مشكلات در حال خدمت رساني به مردم است، افزود: در گذشته صنعت حمل ونقل ما بيش از 90 درصد به كشورهاي خارجي وابسته بود اما امروز راه ها،پل ها و ... را جوانان اين مرز و بوم مي سازند.
جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به موقعيت فوق العاده جغرافيايي ايران در منطقه اظهار كرد: ايران به لطف خدا ، رهنموده هاي مقام معظم رهبري و به همت مردان و زنان تلاشگر اين مرز و بوم آينده روشني خواهد داشت.
وي نقش ايران را در منطقه تعيين كننده دانست و تصريح كرد: خاورميانه قلب تپنده جهان است و امروز ايران نقش اصلي را در اين منطقه ايفا مي كند، امري كه در گذشته در دست قدرت هاي برتر جهان بود.
حسين زاده گفت: گلستان شهداي اصفهان مدفن شجاع ترين مردان اين شهر است، اصفهاني ها دليرترين مردانشان را به خدا هديه كردند و امروز گلستان شهداي اصفهان به عنوان شناسنامه زرين شجاعت مردم اصفهان در تاريخ ثبت و ضبط شده است.

 

نوشتن دیدگاه