دوشنبه 17 ارديبهشت 1403, Monday 6 May 2024, مصادف با 27 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 10405
منتشر شده در دوشنبه, 02 دی 1398 14:55
تعداد دیدگاه: 0
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از افزایش خطوط بی آر تی این کلانشهر به 100 کیلومتر تا پایان سال آینده خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، داریوش امانی بمناسبت روز هوای پاک و هفته حمل و نقل در جمع اصحاب رسانه گفت: بحث ترافیک وحمل ونقل موضوع یک بعدی نیست و همه سازمان ها و نهادها به نوعی با ان در گیر هستند وما در نظر داریم با بالا بردن سطح خدمات در تا کسیرانی و مترو گامی مثبت در این راستا برداریم .
وی افزود :20میلیارد تومان اعتبار برای باز سازی اتوبوس ها در نظر گرفته شده و بخشی دیگر را برای افزایش خطوط
بی .ار .تی .در نظر گرفته ایم تا در سال 99این خطوط را به 100 کیلومتر افزایش دهیم و تمام تلاش مان را می کنیم تا این کارها را انجام بدهیم .
وی خاطر نشان کرد :همه تلاش مان را می کنیم تا خودرو های شخصی را هم مدیریت کنیم و خودرو های تک سرنشین را کمتر در حال تردد در سطح شهر ببینیم و در حال برنامه ریزی بکنیم که مردم از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده کنند .
وی ادامه داد:که طرح زوج وفرد تا پایان سال از درب خانه ها اعمال می شود وبرای همین منظور دوربین های جدید ثبت تخلف در حال نصب هستند وتا کنون 8خودروی ثبت تخلف از 13خودروی خریداری شده در اختیار پلیس قرار گرفته اند .
امانی افزود :ما در بخش ترافیک نیاز به ایجاد زیر ساخت های منظم داریم و باید کارهای نرم افزاری هوشمند در کنترل ترافیک کلان شهر اصفهان استفاده کنیم ودر این راستا رینگ جدیدی به بهر برداری خواهد رسید که ورود هر گونه کامیون و اتوبوس را در داخل شهر نخواهیم داشت و خط دوم متروی اصفهان را انشاا...تا پایان دوره همین شورا از نظر زیر ساختی اماده خواهیم کرد .
وی ادامه داد:رسانه ها نقش مهمی در گسترش فرهنگ ترافیک دارند وباید از ظرفیتهای بزرگی که در ناوگان حمل ونقل شهری وارتباط چهره به چهره ای که با مردم وجود دارد نهایت استفاده را بکنیم واین مهم با کمک رسانه ها امکان پذیر بوده تا فرهنگ ترافیک را نهادینه کنیم.

تنظیم خبر: افشین شیخ حسنی

نوشتن دیدگاه