يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24895
منتشر شده در شنبه, 04 آذر 1402 16:03
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در همایش تبیین بصیرت فاطمی گفت: بسیج یک فرهنگ است و نه یک نهاد و از زمان رسول اکرم (ص) آغاز شد و در ابتدای انقلاب هم یک شجره طیبه به نام بسیج شکل گرفت که در دفاع مقدس، امنیت شهری، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و حتی حوزه‌های بهداشتی در این دوران نام بسیج درخشیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در همایش تبیین بصیرت فاطمی اظهار داشت: حضرت زهرا (س) اولین تبیین‌گر اسلام عزیز و شیعه بود و با اقدام خود باعث حفظ تشیع و اسلام عزیز شد.

وی ادامه داد: بسیج یک فرهنگ است و نه یک نهاد و از زمان رسول اکرم (ص) آغاز شد و در ابتدای انقلاب هم یک شجره طیبه به نام بسیج شکل گرفت که در دفاع مقدس، امنیت شهری، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و حتی حوزه‌های بهداشتی در این دوران نام بسیج درخشیده است.

ابراهیمی اذعان داشت: تفکر و مشی بسیجی در میان‌فرهنگیان ساری و جاری است و تفکر بسیجی بر اساس خدمت به خداوند و خلق خدا است و اگر اقدامی رضایت خداوند را همراه داشته باشد، آن اقدام بسیجی وارد قلمداد خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: بسیج در بزنگاه‌های تاریخی بسیج حضوری مؤثر داشته و این امر حیرت جهانیان را به دنبال داشت بسیج در میان دانش‌آموزان و فرهنگیان تفکر بسیج به‌عنوان یک ارزش و افتخار است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه