شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22596
منتشر شده در دوشنبه, 16 آبان 1401 17:48
تعداد دیدگاه: 0

رییس اداره تامین و توزیع مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان وزارت بهداشت بر لزوم تامین منابع انسانی در ارائه هرچه بهتر خدمات سلامت در کشور، تاکید و عنوان کرد: هدف اداره تامین و توزیع مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، افزایش دسترسی و بهره مندی عادلانه از خدمات بهداشتی و درمانی با اولویت...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، دکتر امید فتحی زاده، از اقدامات این اداره برای تامین بخشی از منابع انسانی گروه درمان طی بازه زمانی شهریور ماه لغایت آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: 1424 پزشک عمومی، 469 دندانپزشک عمومی، 5903 کارشناس پرستاری و 10919 فارغ التحصیل رشته های پیراپزشکی جهت انجام خدمات موضوع قانون به دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی معرفی شده اند.
وی با اشاره به لزوم تامین منابع انسانی در ارائه هرچه بهتر خدمات سلامت در کشور، هدف اداره تامین و توزیع مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان را افزایش دسترسی و بهره مندی عادلانه از خدمات بهداشتی و درمانی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار عنوان کرد.
دکتر فتحی زاده در ادامه عنوان کرد: اعزام پزشکان و دندانپزشکان مطابق جدول زمانبندی سالانه با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی و معاونت های بهداشت و درمان از طریق سامانه طرح نیروی انسانی انجام می پذیرد.
وی در پایان اعزام مستقیم پزشکان و دندانپزشکان به صورت مداوم و با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی و معاونت های بهداشت و درمان را گامی موثر در تامین نیاز استان های مختلف به کادر پزشکی قلمداد کرد./انتهای پیام

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیدگاه‌ها  
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
نوشتن دیدگاه