پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403, Thursday 9 May 2024, مصادف با 1 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21563
منتشر شده در یکشنبه, 11 ارديبهشت 1401 10:13
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان که پیش از این قول داده بود ظرف مدت دو هفته کودکان کار را از سطح هر جمع کند، از عدم همکاری خانواده های این کودکان و شکست این طرح خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی قاسم زاده در جمع خبرنگاران گفت: برای ساماندهی کودکان کار برنامه ر یزی های خوبی صورت گرفت، ولی خانواده این کودکان با شهرداری همکاری نکردند و همین موضوع باعث شد تا نتوانیم آن ها را از سطح شهر جمع کنیم.

وی اظهار کرد: برای این که این معضل در شهر حل شود، شهروندان باید همکاری کنند و از این افراد خرید نداشته باشند و یا به آن ها پولی ندهند.

همچنین شهردار اصفهان از لزوم بازآفرینی برج جهان نما خبر داد و گفت: قرار است فراخوانی برای بازآفرینی معماری جهان‌نما صادر کنیم و امیدوارم هنرمندان ما در سطح شهر، ملی و بین‌المللی کمک کنند تا این ساختمانی که در هسته مرکزی شهر اصفهان، مدت‌هاست به شکل آزاردهنده‌ای بلاتکلیف مانده است حداقل بازآفرینی شود.

وی با اشاره به این که شعار "اصفهان من، شهر زندگی" با حکمت انتخاب شده است، خاطرنشان ساخت: برخی مدعی هستند اصفهان دیگر شهر زندگی نیست و باید آن را ترک کرد، در حالی که اصفهان شهری ایده آل برای زندگی است وباید ماند و این شهر را روز به روز برای زندگی آماده تر کرد.

قاسم زاده ادامه داد: "درایام نوروزحدود 90 درصد از مسافران و شهروندان ازخدمات نوروزی ستاد نوروزی شهر اصفهان اظهار رضایت کردند و در این ایام پرسنل معاونت فرهنگی شهرداری مظلومانه و معصومانه کار کردند."

هتل های اصفهان رزروشده اند

شهردار اصفهان همچنین به کمرنگ شدن وضعیت کرونا در اصفهان اشاره کرد و افزود: این وضعیت باعث شده تا گردشگران به سمت اصفهان بیایند و پیش بینی می کنیم اصفهان با موج بزرگی از گردشگران خارجی طی ماه های آینده مواجه شود.

وی خاطر نشان ساخت: بر اساس اطلاعاتی که دارم، هتل های اصفهان در ماه های آتی رزرو شده اند و شهرداری نیز برای اینکه ظرفیت هتل های اصفهان افزایش پیدا کند، از تمامی بسته های تشویقی خود برای هتل سازان استفاده خواهد کرد.

قاسم زاده همچنین از آمادگی اصفهان برای برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در روزهای آینده خبر داد./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه