دوشنبه 24 ارديبهشت 1403, Monday 13 May 2024, مصادف با 5 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 175
منتشر شده در شنبه, 27 دی 1393 20:53
تعداد دیدگاه: 0

همراز: کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به اصفهان گفت: فردا هوای اصفهان بارانی است. جلال حیدری با اشاره به آخرین وضعیت هوای اصفهان اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، نقشه‌ها بیانگر نزدیک شدن ورود یک سامانه جدید بارشی به استان اصفهان است که بر...

همراز:کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به اصفهان گفت: فردا هوای اصفهان بارانی است.

جلال حیدری با اشاره به آخرین وضعیت هوای اصفهان اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، نقشه‌ها بیانگر نزدیک شدن ورود یک سامانه جدید بارشی به استان اصفهان است که بر این اساس از امروز تا دوشنبه اواخر وقت شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید و بارش برف و باران به ویژه در غرب، جنوب، جنوب غرب و شرق استان هستیم.

وی افزود: اوج بارش اواخر روز یک‌شنبه تا اواخر وقت دوشنبه است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: در جاده‌های مواصلاتی استان شاهد کاهش دید افقی به واسطه وجود مه‌ غلیظ و اختلال در تردد جاده‌ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده شاهد کاهش دو درجه‌ای بیشینه هوا هستیم، گفت: هوای اصفهان کمی ابری به تدریج با افزایش ابر و بارش پراکنده برای 24 ساعت امروز است.

حیدری گفت: دمای هوای اصفهان حداقل یک درجه بالای صفر و حداکثر 14 درجه بالای صفر و خور و بیابانک 17 درجه بالای صفر و بوئین و میاندشت هفت درجه زیر صفر است.

وی اضافه کرد: با توجه به اطلاعیه شماره 64 مورخ 25 دی ماه شرایط تقویت بارش‌ها به صورت برف و باران، کاهش دید و وزش باد نسبتا شدید در نواحی جنوب غرب،جنوب، جنوب شرق، شرق و مرکز استان از اواخر روز یک‌شنبه و تا اواسط روز دوشنبه است.

نوشتن دیدگاه