يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24896
منتشر شده در شنبه, 04 آذر 1402 17:54
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: استفاده از نظر نخبگان، مشاوران امین و صاحب نظران با تجربه در سطح دانشگاهی و اجرایی به پیشبرد هر چه بهتر اجرای طرح جامع شهر اصفهان با کمترین درصد اشتباه کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علیرضا قاری‌قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان در نخستین نشست شورای راهبری مرحله دوم برنامه جامع شهر اصفهان با تأکید بر استفاده بهینه از نظر نخبگان، صاحب نظران و مشاوران امین و با تجربه در سطح دانشگاهی و اجرایی برای پیشبرد هر چه بهتر اجرای طرح اظهار کرد: تشکیل نشست‌هایی با حضور این افراد همراه با مشاور اصلی طرح، باعث هم فکری در سیاست گذاری‌ها می‌شود تا مشکلات به حداقل برسد.

وی افزود: در ایده‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و ارائه نظر مشاور باید از تخصص‌ها و ذهنیت‌های متنوع استفاده شود و به کوچکترین موارد هم قبل از اجرای طرح اهمیت داد تا حین اجرا با مشکلی مواجه نشود.

قاری‌قرآن بر توجه به توانمندی بالای نفرات کلیدی مشاور، یکپارچه دیدن موضوع‌های شهر از دید مشاوران امین در کل حوزه‌ها و ارائه درست و دقیق اطلاعات تأکید کرد.

وی، واقع گرایی در هدف گذاری‌ها، برداشتن گام‌های کوچک ولی موثر و هماهنگی، هم فکری و وفاق بین عوامل دست اندرکار و تمامی کسانی که به نوعی در اجرای طرح جامع شهر اصفهان اعم از مشاوره دهنده و صاحب نظر، برنامه ریز و اجرا کننده مشارکت دارد را مهم دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در اجرای این طرح، اشتراک گذاری به موقع داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز توسط متولیان دستگاه‌ها، برای اجرای درست طرح و برای آینده‌گری مسائل کلان شهر مثل ارائه الگوهای اداره شهر ضروری است.

گفتنی است آخرین طرح جامع اصفهان به سال ۱۳۶۷ بر می‌گردد و هم اکنون نیز قرارداد مرحله دوم اجرای این طرح با مشاوران فرانهاد منعقد شده است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه