جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24888
منتشر شده در پنج شنبه, 02 آذر 1402 16:03
تعداد دیدگاه: 0
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان:

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان از اختصاص زمین به ۱۳۶ متقاضی مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان دهاقان با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان و متقاضیان حائز شرایط برگزار شد.

کریم طیاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان در این باره اظهار کرد: با تلاش و پیگیری هایی که بعمل آمد زمین مورد نیاز برای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این شهرستان تامین شد و اکنون برای سومین بار قرعه کشی برای تخصیص زمین به واجدین شرایط انجام شد.

وی افزود: در شهرستان دهاقان ۱۶۰ نفر برای بهره مندی از این طرح در سامانه مربوطه ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش های لازم متقاضیان حائز شرایط مشخص و طی ۳ مرحله زمین به ۱۳۶ خانوار تخصیص یافت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان بیان کرد: زمین به متقاضیان مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از برگزاری قرعه کشی در مرحله اول به ۵۲ خانوار و در مرحله دوم به ۵۵ خانوار اختصاص یافت و در حال حاضر نیز که برای سومین مرحله قرعه کشی انجام شد به ۲۹ نفر از متقاضیان حائز شرایط زمین اختصاص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان این طرح می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

طیاری گفت: براساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد لذا واجدین شرایط فقط تا پایان سال ۱۴۰۲ امکان بهره‌مندی از این قانون و دریافت زمین رایگان را دارند که می توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن اقدام به ثبت نام کنند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه