جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6007
منتشر شده در شنبه, 07 ارديبهشت 1398 12:09
تعداد دیدگاه: 0
دونده اصفهاني قهرمان مسابقه دو استقامت

ونده استقامت تيم اصفهان مسير 12 كيلومتري نخستين دوره مسابقه دو استقامت جام زنده رود را در زمان طي كرد و قهرمان اين دوره از رقابت ها شد .


به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز ؛ شهردار كلانشهر اصفهان با حضور در اين رويداد ملي جام قهرماني را به تيم قهرمان اين دوره اهدا كرد و در بخشي از برنامه گفت: اصفهان امروز شاهد ميزباني يك رويداد ملي براي اثبات همدلي با ايران بود و استقبال بسيار خوب قهرمانان سراسر كشور از جام زنده رود نشانگر عزم و اراده ايرانيان و شوق حضور در عرصه هاي نشاط آور اجتماعي است.
دكتر قدرت ا... نوروزي ضمن ابراز همدلي با هموطنان سيل زده كشور گفت: شهرداري اصفهان بخش عمده اي از برنامه هاي فرهنگي تفريحي هفته اصفهان را به دليل حوادث اخير و جاري شدن سيل، برگزار نكرده و در رويدادهايي ملي چون مسابقه دو استقامت جام زنده رود با هدف ارتقاء همدلي و هم افزايي با هموطنان سراسر كشور ميزبان ورزشكاران و قهرمانان سراسر كشور بود.
رييس هيات دو و ميداني استان اصفهان از قهرماني دونده تيم اصفهان در بخش انفرادي و نايب قهرماني تيم اصفهان در مسابقه دو استقامت جام زنده رود خبر داد و گفت : اين نخستين دوره مسابقه استقامت 12 كيلومتر جام زنده رود بود كه با شعار دويدندكتر شماست و در حاشيه رودخانه هميشه جاري زنده رود برگزار شد و جاي خورسندي است كه ورزشكاران تيم اصفهان نتايج خوبي را به خود اختصاص دادند.
محمدرضا بركت استقبال ورزشكاران سراسر كشور از اين رويداد ورزشي را كم نظير دانست و گفت : خدا را شاكريم كه امروز شاهد حضور 300 ورزشكار و قهرمان از 20 استان كشور بوديم و در كنار ديگر دستگاه ها از جمله فرمانداري اصفهان، اداره كل ورزش و جوانان استان اصفهان، هيات ورزش كارگران استان اصفهان، پليس راهور استان اصفهان، معاونت ورزشي تفريحي و اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداري اصفهان، نيروي انتظامي، اورژانس، آتش نشاني و ... تلاش كرديم يك روز ورزش را در خيابان هاي اصفهان براي جوانان و علاقه مندان به ورزش و سلامت بسازيم و همچنين براي ديگر شهروندان نيز كه تماشاگر اين مسابقه بودند براي ورزش و دويدن ايجاد انگيزه كنيم.
بركت از پرداخت جايزه 10 ميليون توماني به نفر اول، 7 ميليون توماني به نفر دوم و 5 ميليون توماني به نفر سوم اين مسابقه خبر داد و گفت : در نخستين دوره مسابقه جام زنده رود خليل ناصري از تيم اصفهان نفر اول، سيدامير زمانيپور از همدان مقام دوم و محمدجواد صيادي از فارس مقام سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش تيمي نيز تيم هاي استان هاي فارس، اصفهان (الف) و البرز (الف) مقام هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
محمدرضا بركت ضمن آرزوي برگزاري هرچه بهتر و گسترده تر مسابقه دو استقامت جام زنده رود در سال هاي آينده گفت: با حمايت دكتر نوروزي شهردار محترم اصفهان از ورزش و رويداد هاي ورزشي از اين دست و رايزني هاي انجام شده با فدراسيون دو و ميداني اميدواريم هر ساله شاهد برگزاري اين رويداد باشيم و بتوانيم ضمن قرار دادن اين رويداد در تقويم فدراسيون و برنامه هاي فرهنگي هفته اصفهان به سمت برگزاري يك مسابقه ماراتن بزرگ و بين المللي در اصفهان باشيم.

نوشتن دیدگاه