پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3471
منتشر شده در دوشنبه, 29 شهریور 1395 09:05
تعداد دیدگاه: 0

3 شکست پیاپی با دیناموزاگرب باعث شد زلاتکو کرانچار پس از گذشت تنها دو ماه از هدایت این تیم استعفا دهد.

 پس از شکست 5 بر 2 دیناموزاگرب برابر تیم صدرنشین ریجکا در هفته نهم لیگ کرواسی زلاتکو کرانچار از هدایت این تیم استعفا داد. این سومین شکست پیاپی دیناموزاگرب در هفته اخیر بود، آنها هفته گذشته در خانه پس از 104 بازی بدون شکست در خانه، برابر اوسیک با یک گل تن به شکست دادند و چهارشنبه شب نیز برابر لیون در فرانسه با 3 گل مغلوب شدند.
زلاتکو کرانچار که سومین مقطع سرمربیگری خود در دیناموزاگرب پشت سر گذاشت، موفق شده بود با این تیم از مراحل مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به مرحله گروهی صعود کند. دیناموزاگرب، قهرمان بلامنازع لیگ کرواسی با شکست شب گذشته به رده سوم جدول سقوط و فاصله‌ای 4 امتیازی با صدر جدول پیدا کرد.
سرمربی سابق سپاهان پس از این بازی اظهار داشت: نتایج اخیر رضایت بخش نبوده است و این مسئله نیز به خاطر انتظارات از دینامو، علاقه من به باشگاه و اهداف من برای موفقیت منطقی است، به همین خاطر حالا من باید بروم. من فشار زیادی را تحمل می‌کنم و باید بروم تا شخص دیگری بر سر کار بیاید.
وی همچنین بر خلاف ادعای برخی رسانه‌ها، استعفا را تصمیم خودش عنوان کرد و خاطرنشان کرد: به خاطر شکست برابر ریجکا و اشک‌های تماشاگران زمانی که به سمت آنها رفتم متاسف هستم اما اگر پیروز هم می‌شدیم چنین کاری می‌کردم. مایلم از همه بازیکنان، تماشاگران و رسانه‌ها تشکر کنم.
با این حال این احتمال وجود دارد که با آمدن سرمربی جدید شرایط برای علی کریمی که زیر نظر زلاتکو کرانچار، به غیر از چند دقیقه فرصت بازی پیدا نکرده بود تغییر کند. علی کریمی ابتدای فصل از سپاهان جدا شد و به دیناموزاگرب کرواسی پیوست.

نوشتن دیدگاه