پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3376
منتشر شده در دوشنبه, 08 شهریور 1395 11:55
تعداد دیدگاه: 0
در هیئت فوتبال اصفهان؛

فردا روز سرنوشت‌سازی برای فوتبال اصفهان است و حوالی ظهر مشخص می‌شود که سکاندار چهار سال آینده هیئت فوتبال استان چه کسی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان صبح فردا 9 شهریورماه با رقابت چهار کاندیدا برگزار می‌شود.
انتخابات هیئت فوتبال از خردادماه امسال تا کنون تیتر اکثر رسانه‌های ورزشی استان بوده است که این جو خبری با انصراف علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد از شرکت در انتخابات وارد فاز تازه‌تری هم شد.
رییس 14 سال گذشته هیئت فوتبال پس از ثبت‌نام اولیه، عطای شرکت در انتخابات را به لقایش بخشید تا پس از عدم تایید صلاحیت حسین صفری (رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز) که گویا به دلیل عدم سکونت در مرکز استان اتفاق افتاد، تعداد کاندیداهای این انتخابات از 6 نفر به چهار نفر کاهش پیدا کند.
محمد مجیری (رییس هیئت کشتی استان)، عبدالرسول یزدی‌زاده (رییس هیئت دوومیدانی استان)، عباس اخوان (پیشکسوت فوتبال) و امیرمسعود هراتیان (مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و مشاور سابق مدیرعامل شرکت فولادمبارکه) کاندیداهایی هستند که فردا برای نشستن روی صندلی ریاست هیئت فوتبال با هم رقابت می‌کنند.
پس از انصراف ابرقویی‌نژاد از شرکت در انتخابات بود که برخی اهالی فوتبال اصفهان از مدیرکل ورزش و جوانان استان درخواست کردند تا با کسب مجوز از فدراسیون زمینه ثبت‌نام مجدد از کاندیداها را فراهم کند اما فدراسیون فوتبال در نهایت با ثبت‌نام مجدد و تعویق انتخابات مخالفت کرد.
مجمع انتخاباتی پیشین هیئت فوتبال استان بیستم خردادماه 91 برگزار شد و علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد با کسب 26 رأی از 44 رأی مأخوذه برای سومین دوره متوالی به ریاست این هیئت رسید.
عبدالرسول یزدی‌زاده، اکبر دادفرنیا، قاسم رحیمی و مهدی شاهسمندی (کاندیدای غایب) نیز دیگر کاندیداهای انتخابات چهار سال گذشته بودند.
حالا باید منتظر ماند و دید انتخابات هیئت فوتبال استان به جنجالی‌ترین مجمع انتخاباتی سال 95 تبدیل می‌شود یا سرای ورزشکاران در نهمین روز از شهریورماه روز آرامی را پشت سر خواهد گذاشت.

نوشتن دیدگاه