جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2757
منتشر شده در شنبه, 18 ارديبهشت 1395 12:41
تعداد دیدگاه: 0

مهدی تاج در مجمعی پرحاشیه به ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سی و چهارمین رییس فدراسیون فوتبال، نایب رییس و اعضای هیئت رییسه این فدراسیون، از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و...

مهدی تاج در مجمعی پرحاشیه به ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سی و چهارمین رییس فدراسیون فوتبال، نایب رییس و اعضای هیئت رییسه این فدراسیون، از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه در آکادمی ملی المپیک تهران آغاز شد.
مصطفی آجرلو، مهدی تاج و عزیزالله محمدی سه کاندیدای این انتخابات بودند که پس از ارائه برنامه‌ها توسط آن‌ها و سخنرانی وزیر ورزش و جوانان، رأی‌گیری از 72 عضو حاضر در مجمع انجام شد.
در نهایت مهدی تاج با کسب 50 رأی به عنوان رییس چهار سال آینده فدراسیون فوتبال انتخاب شد. در این انتخابات مصطفی آجرلو 15 رأی به دست آورد و عزیزالله محمدی نیز تنها 6 رأی کسب کرد. 2 رأی هم باطل بود.
ریاست هیئت مدیره باشگاه سپاهان، عضویت در هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن، ریاست اتحادیه مدیران فوتبال ایران، نایب‌رییسی فدراسیون فوتبال و ریاست سازمان لیگ از جمله سوابق مهدی تاج است.
برگزاری این انتخابات خالی از حاشیه نبود. در ابتدا و طبق اعلام قبلی قرار بود این جلسه به صورت مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش شود اما این اتفاق نیفتاد و فقط چند دقیقه از ابتدای این جلسه روی آنتن رفت.
همچنین خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران به خارج از محل برگزاری مجمع انتخاباتی هدایت و در اتاقی یک طبقه پایین‌تر از سالن اصلی مستقر شدند اما در حالی که قرار بود به صورت ویدئویی شاهد اتفاقات درون مجمع باشند، تصویری که در حال پخش بود در مقاطعی از جمله در هنگام سخنرانی وزیر ورزش قطع شد و مجمع پشت درهای بسته برگزار شد!
محمد خاکپور نیز با وجود دعوت شدن به این مجمع و صدور آی دی کارت برای وی، در جلسه امروز غایب بود.

نوشتن دیدگاه