جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2352
منتشر شده در سه شنبه, 05 آبان 1394 21:47
تعداد دیدگاه: 0
گل محمدی:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،خبرنگاران تبریزی تصمیم دااشتندفضای مصاحبه سرمربی های دو تیم تراکتور سازی و ذوب آهن را به چالش بکشند که گل محمدی با صبر و متانت بر این فضا چیره شد. سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به این که این تساوی خارق العاده ، بیشتر از این که سرمربی تیم تراکتور را ناراحت کند، داور...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،خبرنگاران تبریزی تصمیم دااشتندفضای مصاحبه سرمربی های دو تیم تراکتور سازی و ذوب آهن را به چالش بکشند که گل محمدی با صبر و متانت بر این فضا چیره شد.

سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به این که این تساوی خارق العاده ، بیشتر از این که سرمربی تیم تراکتور را ناراحت کند، داور بازی را ناراحت کرد ،گفت: رد و بدل شدن 8 گل در یک بازی نشان دهنده کیفیت بالای آن و تماشاگرپسند بودن آن است. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. یکی، دو موقعیت گلزنی داشتیم اما برخلاف جهت جریان بازی گل اول را دریافت کردیم. بعد از آن دوباره تلاش کردیم که بر بازی مسلط شویم و حتی گل مساوی هم زدیم اما باز هم در پایان نیمه اول گل دریافت کردیم.
وی اظهار کرد: در رختکن بچه‌ها هم‌قسم شدند که برویم و اشتباهات نیمه اول را جبران کنیم. بازی که شروع یک گل دیگر هم دریافت کردیم، و در ادامه بازی احساسی که داشتمی، یک گل دیگر دریافت کردیم. برای من مهم این است که بچه ها هرگز شکست را قبول نکردند و نکته طلایی بازی جنگندگی بچه هایم بود که موفق شدند شکست 4 بر یک را با تساوی 4 ـ 4 عوض کنند.
گل محمدی در اعتراض به نحوه داوری زرگر، داور این بازی افزود: من بیشتر به بازیکنانم بابت عملکردشان اعتراض می‌ کردم اما کتمان نمی‌ کنم که روی یکی، دو صحنه داور می‌ توانست برای ما خطای پنالتی اعلام کند. شما دیدید که داور در هفته گذشته به گفته کارشناسان داوری یک پنالتی صددرصد را برای ما نگرفت به همین دلیل من کمی ناراحت بودم و اعتقاد داشتم داور در این بازی هم می‌ توانست برای ما خطای پنالتی اعلام کند.

بنا بر این گزارش،در اواسط نیمه نخست مهدی رجب زاده در محوطه جریمه تراکتورسازی سرنگون شد که زرگر، قاضی این دیدار این صحنه مشکوک را پنالتی اعلام نکرد تا اعتراض بازیکنان ذوب آهن را در پی داشته باشد.
همچنین وقتی داور یک صحنه مشکوک را به نفع تراکتورسازی سوت زد یحیی گل محمدی از تصمیمات متعدد داور علیه ذوب آهن عصبانی شد و کت خود را به زمین کوبید و سپس آن را شوت کرد.

نوشتن دیدگاه