جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2220
منتشر شده در دوشنبه, 23 شهریور 1394 20:27
تعداد دیدگاه: 0
فرکی:

سرمربی تیم سپاهان از وضعیت کنونی این تیم ابراز نگرانی کرد و گفت: با این وضعیت هم نگرانم و هم آسوده، هم خوشحالم و هم ناراحت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، حسین فرکی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از بازی با تیم تراکتور سازی در هفته ششم لیگ برتر گفت: با توجه به وضعیت بازیکنان اصلی تیم سپاهان،این...


سرمربی تیم سپاهان از وضعیت کنونی این تیم ابراز نگرانی کرد و گفت: با این وضعیت هم نگرانم و هم آسوده، هم خوشحالم و هم ناراحت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسین فرکی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از بازی با تیم تراکتور سازی در هفته ششم لیگ برتر گفت: با توجه به وضعیت بازیکنان اصلی تیم سپاهان،این تیم به نسبت سال گذشته افت داشته ولی توانسته ایم خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم، از این جهت باید بگویم از وضعیت کنونی هم خوشحالم و هم ناراحت و هم آسوده هستم هم نگران.
وی در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز مبنی بر این که تعطیلات لیگ به نفع تیم سپاهان بوده یا به ضرر این تیم، اظهار کرد: هنوز نمی توانم به طور قطعی نظر بدهم و باید ببینیم فردا چه اتفاقی می افتد، اما به هر حال این تعطیلات در لیگ برتر برای بازی های تیم ملی وجود دارد و یک امر عادی تلقی می شود.
سرمربی تیم سپاهان در خصوص انتشار یادداشتی درباره حواشی تیم سپاهان از سوی وی نیز بیان کرد: من همیشه فوتبالی بوده و هستم و از فوتبال نفع مادی و معنوی برده ام، اما بعضی مواقع احساس می کنم باید برای حفظ روابط دوستی از فوتبال گذشت و من نیز احساس کردم اگر این یادداشت را ننویسم، در حق محرم نوید کیا اجحاف شده و به همین دلیل این یادداشت را نوشتم.
فرکی افزود: محرم نویدکیا فوتبالیست ارزنده و با اخلاقی است که وجود آن در شش هفته پایانی فصل گذشته باعث شد تا تیم سپاهان متحول شود و به قهرمانی ارزشمندی دست پیدا کند، اما من معتقدم وقتی یک قدم از سوی باشگاه برداشته شده، محرم نیز باید یک گام به جلو بردارد و از این تریبون از وی می خواهم به تیم سپاهان بازگردد.
سرمربی تیم سپاهان در زمینه حواشی بازی تیم های سپاهان و تراکتورسازی با توجه به اتفاقات بازی پایانی فصل گذشته، خاطر نشان ساخت: خیلی تمایل ندارم در زمینه حواشی صحبت کنم، اما باید بگویم با هر زاویه ای که به بازی نفت و تراکتورسازی در فصل گذشته نگاه می کنیم، نقشی از باشگاه سپاهان نمی بینیم، چرا که باشگاه سپاهان خیز برای قهرمانی را از شش هفته پایانی برداشته بود و طی شش هفته تمام بازی های خود را برد تا به قهرمانی دست یافت، از این جهت امیدوارم روابط بین این دوباشگاه مستحکم تر از پیش گردد.
بنا بر این گزارش ، تیم های سپاهان و تراکتورسازی روز سه شنبه از سری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.
گفتنی است؛ تیم سپاهان به عنوان قهرمان فصل گذشته با کسب13 امتیاز از پنج بازی قبلی خود در صدرجدول و تیم تراکتورسازی به عنوان نایب قهرمان دوره قبل نیز با 6 امتیازو یک برد و سه مساوی و یک باخت در رده هشتم جدول قرار دارد.

نوشتن دیدگاه