يكشنبه 16 ارديبهشت 1403, Sunday 5 May 2024, مصادف با 26 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2138
منتشر شده در پنج شنبه, 22 مرداد 1394 00:16
تعداد دیدگاه: 0
رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان:

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان از برگزاری مسابقات مردان آهنین اصفهان طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، دکتر حسین یارمحمدیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی استان در روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و...

 

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان از برگزاری مسابقات مردان آهنین اصفهان طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، دکتر حسین یارمحمدیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی استان در روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 مردادماه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: اصفهان به جرات مهد ورزش بدنسازی و پرورش اندام کشور است و قهرمانان زیادی را در این زمینه پرورش داده ، اما باید گفت به طور کلی علم زیادی در این زمینه در کشور وجود ندارد.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان بیان کرد:ورزش بدنسازی یکی از ورزش های پایه بوده که تمام ورزشکاران دیگر رشته ها نیز باید آن را انجام دهند، اما با توجه به اهمیت آن، مورد استفاده قرار نمی گیرد.

یار محمدیان تصریح کرد:در مدت کوتاه مسئولیت در این زمینه توانسته‌ایم مسابقات پاورلیفتینگ را برگزار کنیم که با 145 نفر شرکت‌کننده رشدی چشمگیر داشتیم.

وی افزود: متأسفانه مکان هیئت مکان مناسبی نیست و بسیار کوچک است که تا ظرف مدت یک ماه آینده تغییر می یابد، چرا که معتقدم این هیئت در حد یک سازمان است.
یارمحمدیان اضافه کرد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان 40 هزار نفر عضو و حدود 800 باشگاه رسمی و غیررسمی زیرمجموعه دارد که درصدد هستیم تا باشگاه‌های غیررسمی را نیز زیرپوشش هیئت در بیاوریم.

یار محمدیان در ادامه با اشاره به ثبت‌نام‌هایی که در دوره‌ گذشته صورت گرفته بود اما مسئولیت آن به وی واگذار شده، گفت: کلاس درجه‌ 3 را در مدت یک هفته برای بانوان برگزار کردیم که همچنین کلاس‌های درجه‌ 3 مربیگری آقایان نیز در حال برگزاری است.

به گفته وی، در این مدت محدود که آمده‌ایم سه کارگاه آموزشی با مجوز فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام برگزار کردیم که استقبال چشمگیری به عمل آمد و حدود 200 نفر در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کردند.

همچنین رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان با اشاره به جلسه 16 مردادماه خود با مدیران باشگاه‌ها و رؤسای بد نسازی استان بیان کرد: در این جلسه که با حضور مدیران باشگاه‌ها و رؤسای بدنسازی استان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه