يكشنبه 16 ارديبهشت 1403, Sunday 5 May 2024, مصادف با 26 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2081
منتشر شده در چهارشنبه, 07 مرداد 1394 18:02
تعداد دیدگاه: 0
به دنبال اختلاف نظر با هیئت مدیره اتفاق افتاد؛

در آستانه لیگ پانزدهم مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تغییر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، در این تغییر ناگهانی که گفته شده بر اثر اختلاف نظر مدیرعامل پیشین با اعضای هیئت مدیره این باشگاه صورت گرفته است، مهرزاد خلیلیان جای خود را به اصغر باقریان داد. پس از پایان لیگ چهاردهم و با وجودی که با...

در آستانه لیگ پانزدهم مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، در این تغییر ناگهانی که گفته شده بر اثر اختلاف نظر مدیرعامل پیشین با اعضای هیئت مدیره این باشگاه صورت گرفته است، مهرزاد خلیلیان جای خود را به اصغر باقریان داد.
پس از پایان لیگ چهاردهم و با وجودی که با قهرمانی تیم سپاهان به پایان رسیده بود، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تغییرات در حوزه مدیریتی باشگاه سپاهان در رسانه‌ها وجود داشت که هر بار از سوی هیئت مدیره باشگاه تکذیب می‌شد.

تا اینکه از روز گذشته بحث‌های زیادی در این رابطه شکل گرفت و تردیدی نمانده بود که رفتن خلیلیان از باشگاه سپاهان قطعی شده و اصغر باقریان به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شده است.

این اتفاق صبح امروز به طور رسمی به وقوع پیوست و در جلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان، رأی به مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره باقریان داده شد.

این در حالی است که عمر مدیریت خلیلیان در باشگاه سپاهان به دو سال هم نرسید و باشگاهی که زمانی به ثبات مدیریت در ورزش ایران شهره بود، شرایطی مشابه باشگاه‌های تهرانی پیدا کند که هر فصل را با یک مدیرعامل سپری می‌کنند.

اصغر باقریان متولد سال ۱۳۴۱ در اصفهان است. وی در سال های ۷۲ تا ۷۸ مدیرکل تربیت بدنی استان خوزستان، از سال۷۶ تا ۸۲ مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، از سال۸۲ تا ۸۳ قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران و در یک سال و نیم اخیر نیز به عنوان معاونت اقتصادی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان فعالیت نموده است.

 

نوشتن دیدگاه