يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 19556
منتشر شده در شنبه, 26 تیر 1400 18:41
تعداد دیدگاه: 0

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به حکم کمیته انضباطی گفت: این یک رویه معمول است و هر بازیکن و یا مربی که اخطار بگیرد، جریمه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مجتبی فریدونی در واکنش به حکم کمیته انضباطی و جریمه نقدی سرمربی و مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: این یک رویه معمول است و هر بازیکن و یا مربی که اخطار بگیرد، جریمه خواهد شد و اگر تیمی بیش از 5 کارت دریافت کند، سوءرفتار تیمی تلقی شده و افراد جداگانه جریمه خواهند شد و این یک موضوع عادی است.

وی با ابراز رضایت از وضعیت فعلی ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: در چند هفته گذشته بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و همان‌طور که دیدید مقابل سایپا 80 دقیقه 10 نفره جنگیدند و یا مقابل تراکتور ما با یک ضربه پنالتی مشکوک نتیجه را واگذار کردیم و در این 2 بازی حق ما بیشتر از این‌ها بود؛ هفته گذشته نیز یک بُرد شیرین مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آوردیم. تیم روند خوبی دارد و امیدواریم در ادامه نتایج خوبی گرفته و امتیازات لازم را جمع‌آوری کنیم و در لیگ بمانیم و به امید خدا فصل آینده با یک تیم قدرتمند وارد مسابقات خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره آینده مجتبی حسینی در این باشگاه گفت: قرارداد حسینی یک و نیم ساله است و فصل بعد نیز در خدمت او هستیم.

تسنیم

نوشتن دیدگاه