سه شنبه 11 ارديبهشت 1403, Tuesday 30 April 2024, مصادف با 21 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1837
منتشر شده در شنبه, 05 ارديبهشت 1394 00:35
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل باشگاه سپاهان:

همراز: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در مورد ادامه همکاری با فرکی هنوز زود است تصمیم بگیریم. مهرزاد خلیلیان پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پیروزی خوب را به مردم اصفهان تبریک می‌گویم و این پیروزی را به تمام کسانی که به طور شبانه‌روزی برای این تیم زحمت...

همراز:مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در مورد ادامه همکاری با فرکی هنوز زود است تصمیم بگیریم.
مهرزاد خلیلیان پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پیروزی خوب را به مردم اصفهان تبریک می‌گویم و این پیروزی را به تمام کسانی که به طور شبانه‌روزی برای این تیم زحمت می‌کشند، تقدیم می‌کنم.

وی افزود: سپاهان به هویت شهری ما تبدیل شده و جزء فرهنگ ما است و به طور حتم از این پیروزی بسیار خوشحالیم.

خلیلیان تصریح کرد: گل‌های بیشتری می‌توانستیم بزنیم اما شرایط سختی بر بازی حاکم بود، تیم ما برای آسیا برنامه دارد و امیدوارم با دعای مردم این تیم نتایج خوب ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا از اهرم‌های تشویقی نیز استفاده کرده‌اید یا خیر؟ گفت: به طور حتم همین گونه است، چراکه بدون پاداش بازیکنان انگیزه‌ای ندارند. تیم السد در آسیا ژاوی را آورده ما باید چشم‌هایمان را بشوییم نگاه به فوتبال حرفه‌ای نگاه هزینه‌ای نیست و باید اجازه دهند تا فوتبال در کشور درآمدهای خودش را کسب کرده و برای خودش نیز هزینه کند، ما می‌‌توانیم در آسیا با هزینه‌هایی که انجام می‌دهیم باقی بمانیم.

وی با اشاره به قانون دو کارته شدن بازیکنان تأکید کرد: این قانون در فوتبال اروپا 5 کارت است و پس از آن بازیکنان محروم می‌شوند و این ظلمی به تیم‌ها است که بیشترین هزینه را انجام می‌دهند.

خلیلیان در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید سپاهان قهرمان شود یا خیر؟ گفت: مرتبه گذشته از من پرسیدند که آیا سپاهان مدعی قهرمانی است گفتم خیر، اما گفتم این تیم شانس قهرمانی دارد به نظر من شانس سپاهان با تیم‌های دیگر برابر است، چراکه تیم‌های دیگر مانند تراکتور و فولاد خوزستان بسیار خوب کار کردند و این نشان‌دهنده این است که لیگ ما لیگ پویایی بوده و در بازی‌های پایانی بسیاری از مسائل روشن می‌شود.

وی افزود: به طور حتم ما نیز شانس قهرمانی داریم اما تیمی قهرمان است که تا آخرین لحظه در صحنه بازی‌ها باقی بماند و خودش را از نظر روحی آماده نگه دارد و به نظر من سپاهان شخصیت قهرمانی دارد اما امیدوارم در بازی‌های آینده نیز بتوانیم روند خوب خودمان را حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا فرکی در سپاهان برای فصل آینده باقی می‌ماند یا خیر، افزود: هنوز زود است در این مورد صحبت کنیم.

نوشتن دیدگاه