سه شنبه 11 ارديبهشت 1403, Tuesday 30 April 2024, مصادف با 21 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1836
منتشر شده در جمعه, 04 ارديبهشت 1394 16:01
تعداد دیدگاه: 0
کریمیان:بیماری قلبی عامل استرحت پزشکی و استعفا بنده است

شهرام اکبری: این روزها جریان های خاصی به دنبال ارتباط دادن برخی کم و کاستی ها به افراد و اعضای شورای شهری هستند که از نظر تنوع ، شاید یکی از بهترین دوره های مشورتی در شهر اصفهان را به منصه ظهور گذاشته است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، خرداد ماه 92 بود که اخبار نتایج شورای اسلامی شهر اصفهان...

 

 

شهرام اکبری: این روزها جریان های خاصی به دنبال ارتباط دادن برخی کم و کاستی ها به افراد و اعضای شورای شهری هستند که از نظر تنوع ، شاید یکی از بهترین دوره های مشورتی در شهر اصفهان را به منصه ظهور گذاشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، خرداد ماه 92 بود که اخبار نتایج شورای اسلامی شهر اصفهان حاکی از آن بود که پس از چهارده سال از حیات شورای شهر اصفهان شاهد حضور یک ورزشکار در شورای شهر اصفهان هستیم. شورای بیست و یک نفره ای که تضاد افکار بسیار در آن محسوس می باشد.
رسول جزینی سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشور، ورزشکار شورای شهر اصفهان بود، فردی که همواره در آرای سرنوشت سازش در انتخاب شهردار و رئیس شورای شهر تحت فشار بود، اما وی همواره سعی نمود آنچه به نظرش صحیح است انجام دهد و به همین دلیل موافقان و مخالفان بسیاری را با خود همراه کرد.
از همان ابتدای حضور جزینی در شورای شهر وی به دلیل علاقه شدیدش به توسعه ورزش در شهر اصفهان پیگیر تشکیل سازمان ورزش بود به گونه ای که در اردیبهشت ماه سال گذشته به پیشنهاد شورای شهر، شهردار اصفهان "امین کریمیان" از چهره های مدیریتی میانه رو ورزش اصفهان را به عنوان سرپرست سازمان ورزش شهرداری انتصاب نمود تا مقدمات تشکیل این سازمان را فراهم آورد که در همان ابتدا این انتصاب با انتقاد و تهمت های برخی که "شهرداری از نزدیکان جزینی را به عنوان رئیس سازمان ورزش منتصب نموده تا جزینی رای به استیضاح شهردار ندهند" مواجه شدند و عملا عده ای مباحث ورزشی را سیاسی جلوه دادند و این امر را در جهت تخریب چهره جزینی، ورزشکار و مربی پر افتخار کشورمان استفاده کردند . اما جزینی که همواره مستقل بوده تحت تاثیر این تهمت ها قرار نگرفت و علاقه و پیگیرش در خصوص ورزش ادامه یافت ، نتایج بسیار خوبی را در ورزش شهر اصفهان رقم زد که به اجمال به گوشه ای از آن می پردازیم.

1.افزایش ده برابری بودجه شهر اصفهان از 350میلیون تومان به سه میلیارد و پانصد میلبون تومان

2.مقدمات تشکیل سازمان ورزش

3.پیوند و استفاده از مدیریت شهری با ورزش به گونه ای که هم اکنون عده از شهرداران مناطق شهرداری به عنوان رئیس های هیت های ورزشی مشغولند

4.پیگیری جهت استخدام قهرمانان و نام آوران شهر اصفهان در شهرداری اصفهان به گونه ای که ایشان به عنوان پیگیری مطالبات ورزشکاران باعث شد بر خلاف قبل که سهم ورزشکاران و مدال آوران در مباحث ورزشی شهرداری بسیار کم بود پر رنگ تر شود و این امر روحیه مدال آوری و افتخار آفرینی قهرمانان و زحمت کشان ورزش را بی شک بالا می برد، از جمله این افراد می توان به پیگیری وپیشنهاد استخدام قهرمان ارزنده کشورمان سرکار خانم منصوریان قهرمان وشوو اسیاو جهان ،خانم عشقی نایب قهرمان کبدی آسیا و جهان،نادریان قهرمان تکواندو جهان و تکواندو کار المپیکی اصفهان،یداله عرب جعفری قهرمان کشتی جوانان جهان در سازمان ورزش اشاره نمود.
5.پیگیری جهت لایحه حمایت از ورزشکاران
6. ارتباط باشگاه ها،فدراسیون های ورزشی و ورزشکاران با مدیریت شهری
7.تدوین سند سلامت شهرمندی در شورای شهر

8.پیگیری اختصاص بودجه ویژه برای ساخت اماکن ورزشی در مناطق محروم

بی شک هر کدام از این موارد نویدی برای ارتقا فرهنگ سلامت و ورزش قهرمانی شهر اصفهان می باشد که از کسی جز یک عضو شورای شهر بر نمی آید .
حال عده ای مغرض که سعی بر آن دارند از هر آب گل آلود ماهی بگیرند در پی بیماری و احتمال استعفای مدیر عامل سازمان ورزش با چرخشی سعی دارند آن را نیز بر گردن عضو ورزشکار شورای شهر بیاندازند و بازهم این استعفا را به نوعی سیاسی جلوه دهند و در جهت تخریب چهره رسول جزینی قدم بردارند، به گونه ای که در حقیقت اینگونه

نمی باشد و تنها دلیل استعفای احتمالی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان فشار کاری و بیماری ایشان می باشد که هنوز البته در حد شایعه می باشد و ایشان هم اکنون در مرخصی استعلاجی به سر می برد.
لازم به ذکر است امین کریمیان در گفتگویی همه شایعات را تکذیب نموده و دلیل استعفایش را بیماری قلبیش دانست که البته این استعفا هنوز از سوی شهردار اصفهان پذیرفته نشده .امین کریمیان همچنین پیش از این رسول جزینی را یک نعمت برای ورزش شهر اصفهان دانست و افزود بی شک تمام شایعات در جهت تخریب اقای جزینی هدفمند از سوی جریانی برای کاهش محبوبیت ایشان می باشد.

دیدگاه‌ها  
  +2
شناخت وآشنایی با جناب آقای جزینی برای بنده که یکی از مسئولین مراکز ورزشی اصفهان میباشم سعادتی بزرگ بوده که آنرا مرهون لطف ایزد منان میدانم چه رسد به حضور فعالانه ایشان در عرصه اجرایی ورزش شهراصفهان .تفکر وبینش ساختاری ایشان در ورزش وهمچنین عدالت ورسیدگی به مشکلات و برکندن ریشه های تبعیض وتظلم کارکنان ورزشی مظلوم و پر تلاش نعمتی است از جانب حقتعالی که الحق بایستی به آن بالید.انشاالله که همیشه در پناه حق موفق وپیروز باشند
  -3
با سلام ودرود بر ولي عصر و تمام ورزشكاران با اخلاق
اينجانب 35 سال است در ورزش صبحگاهي مشاركت دارم
در يكسال گذشته توجه شهرداري اصفهان به ساخت ورزشگاه و رشد ورزش وسلامت شهروندان كاملا بي سابقه و قابل ستايش است واين امر با زحمات ورزشكاراني متعهد وانقلابي چون اقاي جزيني قرين ميباشد.
از زحمات تمامي اعضاي محترم شوراي شهر وشهردار محترم و اقاي جزيني تشكر وقدرداني مي نمايم
  -2
سلام

1- بودجه ورزشی (برنامه ای) سال آخر قبل از جدا شدن سازمان ورزش، بیش از 600 میلیون تومان بود نه 350 میلیون
2- این رقم برای سال 1394 فقط 1.5 میلیارد تومان (برنامه ای) به تصویب رسیده آن هم در دل بودجه سازمان فرهنگی تفریحی نه 3.5 میلیارد
لذا چه ده برابری صورت پذیرفته!!؟
3- ورود قهرمانان خوب است و پسندیده، اما نه در بدو ورود در پست های ارشد و حیاتی در حالی که نامبردگان به شدت با کار سازمانی و تحصیلات مرتبط بیگانه هستند!!

حیف از فرصت ایجاد سازمان ورزش که سوخته شد!
  0
خدا قوت به آقای رسول جزینی و شورای شهر اصفهان
از زحمات بی دریق جنابعالی در عرصه ورزش و پیشرفت روز افزون در سطح ورزش اصفهان کمال قدر دانی وتشکر را دارم
  0
اگه جنابعالی و چند تا از شماهایی که توسط این آقایان به سازمان راه پیدا کردین تشکر کنید و گر نه کار از ریشه خرابه....
  0
با سلام
بهتر نبود آقای جزینی به کار ورزش در شورا رسیدگی میکرد تااینکه بیاد ودر عرصه ورزش دخالت کند و همچنین گذاشتن افراد غیر صلاحیتدار و توانایی در پست های ورزشی، آقا کار را بسپار دست اهلش خودت رو پشت قهرمانی پنهان نکن بعدشم گند بزن به ورزش و ساختار ورزش شهر واقعا افسوس....
  0
آقای "الف" تو خودت کجا بودی که حالا مطلب میزنی.
فاضل این چاپلوسی ها برا تو در همه دوره ها بوده و هست و هیچوقت به جایی نرسیدی و نمی رسی.نون بازوت را بخور.
البته تو را تو جلسه اجتماع برای تبریک اساس نامه در معاونت فرهنگی راه ندادند.
دکتر علم الهدی(البته اگه مثل معاون اجرایی قلابی نباشه)
تعداد ایستگاه های صبحگاهی از 97 تا رسیده به 75 تا (به گفته مدیر محلات)این پیشرفته دکتر جان...خخخخ..
فعلا دور دور مشاغل ازاد و ....بتازونید تا روزی که گرفتار شئید.
نوشتن دیدگاه