سه شنبه 11 ارديبهشت 1403, Tuesday 30 April 2024, مصادف با 21 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1824
منتشر شده در سه شنبه, 01 ارديبهشت 1394 12:31
تعداد دیدگاه: 0
خوروش:

رسول خوروش پیرامون شرایط تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: تمرینات تیم از روز یکشنبه آغاز شد، مهدی شریفی را روز اول در اختیار نداشتیم اما دیروز دویدن را آغاز کرد و به احتمال زیاد به بازی با راه‌آهن می‌رسد. وی تصریح کرد: وریا غفوری و احسان حاج‌صفی را به دلیل محرومیت در بازی روز جمعه در اختیار نداریم و...

 

رسول خوروش پیرامون شرایط تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: تمرینات تیم از روز یکشنبه آغاز شد، مهدی شریفی را روز اول در اختیار نداشتیم اما دیروز دویدن را آغاز کرد و به احتمال زیاد به بازی با راه‌آهن می‌رسد.
وی تصریح کرد: وریا غفوری و احسان حاج‌صفی را به دلیل محرومیت در بازی روز جمعه در اختیار نداریم و نبود این دو بازیکن تاثیرگذار و ملی‌‌پوش کار را برای ما در دیدار با راه‌آهن سخت می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: خلعتبری نیز در تمرینات تیم حضور دارد و بنا به صلاحدید کادر فنی تیم می‌تواند برای سپاهان بازی کند.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد بازی آسانی برابر راه‌آهن داشته باشید، اضافه کرد: به هیچ عنوان اینگونه نیست، بیشترین امتیازاتی که از دست داده‌ایم برابر همین گونه تیم‌ها بوده، برای ما نه تنها این بازی بلکه سه دیدار آینده بسیار سخت است.

خوروش با اشاره به کارشناسی داوری صورت گرفته در برنامه نود علیه سپاهان گفت: این کارشناس زیاد از حد یک‌طرفه قضاوت می‌کرد چرا که خطا روی عقیلی به طور کامل مشخص بود.

وی افزود: همین قضاوت کارشناس داوری نشان داد که سایر قضاوت‌های کارشناسی آقای مرادی از اعتبار لازم برخوردار نیست.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: همیشه زمانی که با تیم‌های سرخابی بازی داریم این مسائل و حواشی پیش یا پس از بازی برای ما رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: ما روی کاغذ شانس بیشتری برای قهرمانی داریم اما بازی با تیم‌های پایین جدول به ویژه برای سپاهان مشکل‌تر از دیدار با تیم‌های بالای جدول است.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه