شنبه 5 خرداد 1403, Saturday 25 May 2024, مصادف با 17 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3075
منتشر شده در سه شنبه, 15 تیر 1395 09:26
تعداد دیدگاه: 0

با پایان یافتن فاز اول مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان نماز عید فطر امسال در این مکان برگزار خواهد شد.

 مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان پس از سال‌ها برای برگزاری نماز عید فطر آماده شده است و نماز عید امسال بر اساس پیش‌بینی ستاد استهلال بیت رهبری چهارشنبه هفته جاری به امامت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در این مصلا برگزار می‌شود.

سال گذشته نیز به رغم نیمه تمام بودن شبستان و ناتمام بودن امکانات زیرساختی و جانبی، نماز عید فطر در مصلی اقامه شد که مردم را با مشکلاتی مواجه کرده بود.

به گفته روابط عمومی ستاد نماز جمعه اصفهان درهای مصلا از ساعت 6 به روی شهروندان باز می‌شود و نماز عید فطر ساعت 7:30 صبح اقامه خواهد شد؛ درب غربی و شرقی ویژه آقایان و درب شمالی مخصوص وارد خانم‌ها باز می‌شود.

وی افزود: بخشی از خیابان آیت‌الله خوانساری، سیلو و دبیرستان کنار مصلا و زمین‌ها مسطح اطراف مصلی برای پارکینگ خودروها اختصاص داده شده تا مشکل همشهریان برای پارک خودرویشان حل شود.

محمود بی‌شتاب با بیان اینکه طبقه دوم مصلی نیز آماده پذیرایی از آقایان و خانم‌هاست، تأکید کرد: زیرانداز و مهر به تعداد نیاز تهیه شده و نیاز نیست خانواده‌ها با خود وسیله‌ای بیاورند.

وی در پایان تصریح کرد: با تعامل انجام شده با معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان اتوبوس‌های بی آرتی و خطوط واحد به صورت رایگان در این روز به نمازگزاران خدمات ارائه می‌کنند؛ همچنین 30 هزار پک پذیرایی بین شهروندان توزیع خواهد شد.

نوشتن دیدگاه