پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23434
منتشر شده در جمعه, 21 بهمن 1401 10:04
تعداد دیدگاه: 0
با مشارکت گسترده دانش آموزان اصفهانی؛

مسابقه بزرگ نقاشی با موضوع کاهش آلودگی هوا در اصفهان به همت اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و همچنین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در مدارس ابتدایی شهر اصفهان کلید خورد.


 پایگاه خبری تحلیلی همراز/میترا امیری: روز گذشته با برگزاری آیین آغازین این برنامه در مدرسه ابتدایی مهرعلیان اصفهان این مسابقه شروع به کار کرد و پیش بینی می شود بیش از 20 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در پایه های اول تا سوم در این مسابقه شرکت کنند.

سید مهدی سجاد زاده، رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در این آیین با اشاره به این که مسابقه بزرگ نقاشی "آدم و هوا" با موضوع آلودگی هوا می تواند خانواده ها و دانش آموزان را به منظور همراهی برای رفع این معظل با مدیران همراه سازد، گفت: این مسابقه با محور اصلی "نقش مدیریت مصرف انرژی در کاهش آلودگی ها" و "نقش استفاده از حمل و نقل عمومی در کاهش آلودگی هوا "بین دانش آموزان پایه اول تا سوم مقطع ابتدایی برگزار می شود که در پایان به 30 نقاشی برتر جوایزی اهدا می شود.

وی همچنین اظهار کرد: در این طرح 10 مدرسه ای که بیشترین مشارکت را داشته باشند، مورد تقدیر قرار می گیرند.

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: نقش مشارکتی دانش آموزان در چنین برنامه هایی می تواند به یک فرهنگ سازی بزرگ کمک کند.

وی اظهار کرد: بی شک دانش آموزان وقتی با هنر نقاشی به موضوع آلودگی هوا نگاه می کنند،می توانند با نگاه کودکانه خود موضوع هایی را بیان کنند که به یاری مسئولان و مدیران شهر می آید.

بنا بر این گزارش، فراخوان این مسابقه روزهای ابتدایی بهمن ماه سال جاری در مدارس اصفهان اعلام شد و در حال حاضر این مسابقه در حال انجام است و به نظر می رسد در اسفند ماه سالجاری اسامی برگزیدگان مسابقه بزرگ نقاشی "آدم و هوا" اعلام شود.

لذا دانش آموزان پایه اول، دوم و سوم مقطع ابتدایی شهر اصفهان می توانند برای اطلاع از چگونگی شرکت در این برنامه به دفتر مدرسه خود مراجعه نمایند./انتهای پیام

دیدگاه‌ها  
  0
عالی باعث رشد خلاقیت بچه ها میشود
نوشتن دیدگاه