شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2286
منتشر شده در یکشنبه, 12 مهر 1394 12:52
تعداد دیدگاه: 0
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان:

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: من معتقدم آل سعود، صهيونيسم را شارژ مي‌كند و آنها را به جان مسلمانان مي‌اندازد. آيت الله سید یوسف طباطبايي‌نژاد صبح امروز در مراسم استقبال از پيكر 5 تن از جانباختگان اصفهانی فاجعه منا در فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان، ضمن عرض تسليت به مناسبت جان‌باختن...

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: من معتقدم آل سعود، صهيونيسم را شارژ مي‌كند و آنها را به جان مسلمانان مي‌اندازد.

 آيت الله سید یوسف طباطبايي‌نژاد صبح امروز در مراسم استقبال از پيكر 5 تن از جانباختگان اصفهانی فاجعه منا در فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان، ضمن عرض تسليت به مناسبت جان‌باختن غم انگیز حجاج كشورمان در منا اظهار کرد: اين مصيبت، بهترين ايام براي مسلمان به خصوص شيعيان، ایام ماه پربرکت ذي‌الحجه كه براي ما عيد بزرگي بوده و هست را غمناك كرد.
وي تصريح كرد: متاسفانه در اين فاجعه، بسياري از هموطنان شيعه و سني ما جان خود را از دست داده و فداي بي‌تدبيري آل‌سعود شدند.
امام جمعه اصفهان ضمن عرض تبريك به خانواده‌هاي جان‌باختگان عنوان كرد: بايد به همه خانواده‌هاي جان باختگان تبريك گفت چراكه خداوند بهترين مرگ را براي عزيزان‌شان رقم زد.
آیت الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: اين حجاج بعد از مناجات با خدا، بعد از توبه در عرفات و عبور از سرزمين مقدس مشعر و حركت به سمت رمي جمرات در لباس احرام و با لب تشنه، همچون ارباب‌شان امام حسين(ع) جان دادند كه به نظر من اين بهترين نوع مرگ، بعد از مرگ در ميدان جهاد و جبهه است.
وی با بیان این‌که خداوند در قرآن وعده داده است «كسي كه از خانه خود خارج شود در مسير خانه خدا، سپس مرگ او را فرا بگيرد، اجرش فقط با خداست»، ابراز اميدواري كرد که خداوند همه اين جان باختگان در منا را مشمول اين آيه قرار دهد.
امام جمعه اصفهان براي بازماندگان جانباختگان منا و مسجد الحرام طلب صبر و اجر الهي كرد و در ادامه از همه مسوولان استان كه در مراسم استقبال از پيكر این جان باختگان شركت كرده اند، تشكر نمود.
وی خطاب به مسوولان گفت: حضور شما هم تسليتي براي بازماندگان اين حجاج جانباخته و هم به نشان محكوم كردن جنايات آل سعود مي‌باشد.
آیت الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به بی تدبیری آل سعود گفت: آل سعود در حالي که بي تدبيري كرده بود و باعث مرگ بيش از 4 هزار نفر از حجاج از سراسر دنيا شده بود، اما باز هم بي حيايي كرد و در آن شرایط جنگ با يمن را ادامه داد.
وی اعلام کرد: علت وقوع اين جنايات اين است كه آل سعود بويي از اسلام نبرده است و تنها از دنيای كفر و سردمداران آن آمريكا و اسراييل درس مي‌گيرد و جان مسلمانان را در راه كفر خرج مي كند.
آیت الله طباطبايي‌نژاد ابراز اميدواري كرد که خداوند به سوز دل بازماندگان حجاج جانباخته فاجعه منا و به بركت اين ايامي كه متعلق به امام علي(ع) است، خاندان پليد آل سعود را كه همواره مشكلاتي را براي مسلمانان پيش آورده‌اند، نيست و نابود كند.
وي در ادامه تاکید كرد: من معتقدم آل سعود، صهيونيسم را شارژ مي‌كند و آنها را به جان مسلمانان مي‌اندازد.
امام جمعه اصفهان در خاتمه گفت: ان شالله خداوند حضور آل سعود، خائن الحرمين را از اين سرزمين حذف كرده و شيعه و سني را از دست اين پليدان نجات دهد.


منبع:ایمنا

نوشتن دیدگاه