چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403, Wednesday 8 May 2024, مصادف با 29 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1563
منتشر شده در سه شنبه, 14 بهمن 1393 23:18
تعداد دیدگاه: 0
حمیدرضاپگاه:

بازیگر سینما و تئاتر کشور بازی در مجموعه" تفنگ سرپر" را یک افتخار دانست و اصفهان را شهری مملو از زیبایی های ذاتی بیان کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، حمیدرضا پگاه در جشن ویژه فجر که درجمع کارکنان شرکت فولاد مبارکه برگزار شد،گفت: حدود 22 سال است که کار تصویر می کنم و اولین کارم را با سریال...

بازیگر سینما و تئاتر کشور بازی در مجموعه" تفنگ سرپر" را یک افتخار دانست و اصفهان را شهری مملو از زیبایی های ذاتی بیان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حمیدرضا پگاه در جشن ویژه فجر که درجمع کارکنان شرکت فولاد مبارکه برگزار شد،گفت: حدود 22 سال است که کار تصویر می کنم و اولین کارم را با سریال "ضلع ششم" آغاز کردم.
وی بیان کرد: حدود 12 سریال ،13 فیلم سینمایی و 20 فیلم تلویزیونی کارکرده ام، اما بازی در سریال تفنگ سرپر به کارگردانی "امراله احمدجو" باعث شد تا عاشق شهر اصفهان شوم.
پگاه ادامه داد: واقعا دوست دارم در یک کاردیگر مانند سریال تفنگ سرپر نقش آفرینی کنم.
وی افزود: بعد از تفنگ سرپر سریال های آخرین گناه و آوای باران را نیز خیلی دوست دارم و به عنوان تجربه های موفق زندگی خودم به آن نگاه می کنم.
پگاه اضافه کرد:بسیاری از شهروندان و هموطنان به محض دیدن ما سئوال می پرسند چگونه می توانند وارد سینما شوند و چطور می شود بازیگر شوند در حالی که این حرفه آموزش و زحمت دارد و باید از آموزش های ابتدایی شروع کنند.
این هنرمند سینما و تلویزیون بیان کرد: من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ایران افتخار می کنم که در ایران به دنیا آمده ام و همواره دنبال سربلندی ایران و ایرانی بوده و هستم و برای بازی در مجموعه های تلویزیونی و سینمایی به زبان فارسی برای هموطنانم به خودم می بالم.

نوشتن دیدگاه