سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3750
منتشر شده در یکشنبه, 17 بهمن 1395 15:15
تعداد دیدگاه: 0
صبح امروز اتفاق افتاد؛

صبح روز جاری ، در حالی که سارق مسلحی به یکی از بانک های مسکن خیابان پروین اصفهان دستبرد زده بود، در حین سرقت با مامور انتظامی درگیر و وی را به شهادت رساند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، صبح امروز وقتی خودرو حمل پول بانک مسکن خیابان پروین وجوه نقد بانک را تحویل صندوقدار بانک داد، ناگهان مرد مسلحی از کارمندان بانک خواست تا پول ها را درون کیسه ای بریزند که همراه داشت.
به نقل از شاهدان عینی، وی که دیوانه وار فریاد می زد ،کارکنان بانک را خطاب قرار می داد و می گفت اگر با وی همکاری نکنند آن ها را می کشد.
در این حین این سارق مسلح که ماندن در بانک را بیش از این جایز نمی دید، کیسه پول ها را برداشت و از بانک خارج شد که ناگهان متوجه حضور استوار، مهدی محمدی مامور نیروی انتظامی شد که هرچند در ماموریت نبود، اما وقتی با مشکوک بودن صحنه مواجه شده بود، ایستاده بود تا موضوع را بررسی کند.
سارق که حدودا 45 سال سن داشت در این ماجرا مجددا دست به اسلحه شد و با شلیک سه گلوله به سمت مامور انتظامی که قصد داشت وی را معطل کند تا نیروهای امدادی برسند ، از صحنه گریخت.

photo 2017 02 05 15 23 30


پس از وقوع این اتفاق، عوامل امدادی خیلی زود مامور مجروح را به درمانگاه ثامن رساندند، اما تلاش های پزشکان برای زنده ماندن این مامور وظیفه شناس بی نتیجه ماند و وی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سرهنگ حسین حسین‌زاده جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از ساماندهی یگان‌ها برای جلوگیری از متواری شدن سارق از اصفهان خبر داد و گفت: این سارق مسلح با خوردو پژو پارس سفید رنگ از محل جنایت گریخت، اما مطمئنا خیلی زود شناسایی و دستگیر می شود.
همچنین تا این لحظه مسئولان بانک ضمن رد خبر دستبرد به خودرو حمل پول ، از میزان دقیق مبلغ به سرقت رفته اظهار بی اطلاعی کرده اند.

نوشتن دیدگاه