چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3517
منتشر شده در چهارشنبه, 07 مهر 1395 15:54
تعداد دیدگاه: 0
رئیس پلیس آگاهی استان صافهان خبر داد:

افرادی که با یک پزشک معروف اصفهانی اختلاف مالی داشتند، نفس وی را بریدند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، ساعت 23 و 31 دقیقه عصر روز چهارم مهرماه مرکز فوریت های پلیسی اصفهان از طریق شماره 110 متوجه درگیری عده ای از شهروندان در خیابان حاشیه رودخانه زاینده رود شد که با حضور ماموران در محل، آن ها با جسد پیرمردی مواجه شدند که در یک پتو پیچیده و روی زمین افتاده بود.
ماموران در اولین اقدام یکی از مظنونین این درگیری را با راهنمایی مردم دستگیر کردند و طی تماس با کارآگاهان اداره آگاهی استان و بازپرس ویژه قتل ، پرونده قتل پزشک معروف اصفهانی در دادسرای عمومی و انقلاب این شهر گشوده شد.
پس از بررسی های اولیه جسد و به دنبال دستور مقام قضایی، جسد س.م به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات اولیه از فرد مظنون آغاز شد.
پلیس در بررسی های بعدی به دو مظنون دیگر مشکوک شد که هر دو نفر آنها پس از وقوع این درگیری به طرز مشکوکی به یکی از استان های همجوار رفته و در آن استان مخفی شده بودند.
با اعتراف فرد دستگیر شده و پیگیری های کارآگاهان اداره آگاهی استان اصفهان، دو مظنون دیگر نیز دستگیر شدند و آن ها نیز به همکاری در قتل این پزشک سرشناس اصفهانی اعتراف کردند.
سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ضمن تایید وقوع این قتل گفت: قاتلین وی در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند و اکنون آن ها به وقوع قتل اعتراف کرده اند.
وی اظهار کرد: قاتلین که از مجرمان سابقه دار هستند، 37 ، 39 و 52 ساله بوده که تحقیقات از آن ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
خسروی ادامه داد: این افراد انگیزه خود از قتل پزشک سرشناس اصفهانی را اختلافات مالی بیان کرده اند و شواهد نیز اظهارات آن ها را تایید می کند.
بنا بر این گزارش، مقتول در اثر خفگی و ضربه جسم سخت به سر به قتل رسیده و به صورت مجرد زندگی می کرده است.

نوشتن دیدگاه