چهارشنبه 2 خرداد 1403, Wednesday 22 May 2024, مصادف با 14 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2838
منتشر شده در شنبه, 01 خرداد 1395 11:09
تعداد دیدگاه: 0
بامداد امروز طی یک درگیری مسلحانه؛

بامداد امروز ماموران انتظامی استان اصفهان پس از ماه ها فعالیت اطلاعاتی بر روی یک باند بزرگ سرقت مسلحانه در کشور ، اعضای این باند را در سمیرم زمین گیر کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، 5 صبح روز جاری ماموران انتظامی استان اصفهان پس از حصول اطلاع از ورود اعضای یکی از باندهای خطرناک سرقت...

بامداد امروز ماموران انتظامی استان اصفهان پس از ماه ها فعالیت اطلاعاتی بر روی یک باند بزرگ سرقت مسلحانه در کشور ، اعضای این باند را در سمیرم زمین گیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، 5 صبح روز جاری ماموران انتظامی استان اصفهان پس از حصول اطلاع از ورود اعضای یکی از باندهای خطرناک سرقت مسلحانه به این استان، با آن ها درگیر شدند که سارقان بدون توجه به اخطارهای پلیس، به صورت مستقیم اقدام به تیراندازی به ماموران کردند.
ماموران نیز با کنترل درگیری ها و تلاش برای این که به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نگردد، توانستند پس از حدود دو ساعت درگیری مسلحانه با به هلاکت رساندن دو نفر از این سارقان و زخمی کردن دو نفردیگر، بقیه اعضای این باند را دستگیر نمایند.
کارآگاهان بر این عقیده اند که سرقت های مسلحانه متعدد در استان های کشور و چندین قتل بخشی از اقدامات تبهکارانه اعضای این باند باشد.
بنا بر این گزارش قرار است فرماندهی انتظامی استان اصفهان بعدازظهر امروز طی یک نشست خبری جزئیات بیشتری از این حادثه را تشریح کند.

جزئیات بیشتر و گفت و گو با اعضای دستگیر شده این باند متعاقبا اعلام می گردد./

نوشتن دیدگاه