شنبه 15 ارديبهشت 1403, Saturday 4 May 2024, مصادف با 25 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25579
منتشر شده در سه شنبه, 28 فروردين 1403 00:54
تعداد دیدگاه: 0
معاون سرمايه انساني هلدينگ پتروپالايش اصفهان عنوان کرد:

معاون سرمايه انساني و توسعه مديريت و مدير روابط عمومي و بين الملل هلدينگ پتروپالايش اصفهان هدف از شرکت در نمایشگاه نفت و گاز کشور را ارائه دستاوردهای دو ساله اخیر این مرکز صنعتی بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمد ده بيديان در رابطه با برگزاري بيست وهشتمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي که درروزهاي 19 تا 22 ارديبهشت‌ماه 1403 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود گفت: پوستر بيست‌وهشتمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي با شعار «صنعت نفت، جهش توليد، بهينه‌سازي فناورانه» رونمايي شد.
ده بيديان، با اشاره به اينکه در نمايشگاه بيست وهشتم نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي غرفه هلدينگ پتروپالايش اصفهان درسالن 41 و در مساحتي به وسعت 120 مترمربع قرار دارد گفت:براي دومين سال متوالي است که هلدينگ پتروپالايش اصفهان به صورت اختصاصي و مجزا در نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي حضور دارد.
وي افزود:اين در حالي است که در چند سال اخير قبل حضورپالايشگاه نفت اصفهان به صورت مشترک با انجمن صنفي کارفرمايي صنعت پالايش نفت کشوردر اين نمايشگاه بود.
وی تاکيد کرد: قبل از اينکه پالايشگاه اصفهان به بخش خصوصي تبديل شود نيز حضور دراين نمايشگاه به صورت مشترک با شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران انجام ميشد.
معاون سرمايه انساني و توسعه مديريت و مدير روابط عمومي و بين الملل هلدينگ پتروپالايش اصفهان ،با اشاره به اينکه هلدينگ پتروپالايش اصفهان در بيست وهشتمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي داراي يک غرفه است که در آن 8 کانتر تعبيه خواهد شد افزود:در اين زمينه يک کانترمجزا براي پالايشگاه اصفهان،6 کانترمخصوص شرکت هاي زير مجموعه، يک کانترمختص شرکت پتروشيمي خواهد بود.
وي با اشاره به اينکه هدف از حضور در اين نمايشگاه ارائه دستاوردها و اقدامات 2 سال اخير در راستاي اهداف و چشم انداز هلدينگ پتروپالايش اصفهان است افزود: از شرکت هاي توليد کننده تجهيزات و شرکت هاي دانش بنيان دعوت به عمل مي آيد که از غرفه هلدينگ پتروپالايش اصفهان دربيست وهشتمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي بازديد نمايند.
گفتني است ، بيست وهشتمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي که درروزهاي 19 تا 22 ارديبهشت‌ماه 1403 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه