سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2423
منتشر شده در جمعه, 06 آذر 1394 23:31
تعداد دیدگاه: 0
به دنبال انفجار عصر روز جمعه در اصفهان؛
حال مامور شرکت گاز وخیم گزارش شده است

عصر امروز(جمعه) انفجار گاز در یکی از محله های خیابان بعثت اصفهان به تخریب سه منزل مسکونی ،مرگ و مصدومیت چند نفر منجر شد. ساعت 14 و 58 دقیقه بعدازظهر روز جمعه ششم آذرماه جاری در تماسی با فرماندهی عملیات 125 آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بر اثر انفجار گاز سه منزل مسکونی در خیابان بعثت اصفهان تخریب و...

عصر امروز(جمعه) انفجار گاز در یکی از محله های خیابان بعثت اصفهان به تخریب سه منزل مسکونی ،مرگ و مصدومیت چند نفر منجر شد.

ساعت 14 و 58 دقیقه بعدازظهر روز جمعه ششم آذرماه جاری در تماسی با فرماندهی عملیات 125 آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بر اثر انفجار گاز سه منزل مسکونی در خیابان بعثت اصفهان تخریب و عده‌ای در زیر آوار گرفتار شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،با حضور نیروهای امدادی در محل ،مشخص شد علت اولیه وقوع این انفجاز نشت گاز و رسیدن آن به شعله بوده که باعث این واقعه تلخ شده است.

شاهدان عینی در این زمینه به خبرنگار ما گفتند:علمک گاز یکی از منازل دچار نشتی شده بود لذا مامور حوادث گاز برای تعمیر به محل مراجعه کرده بود اما قبل از هر اقدامی انفجار رخ داد و چند منزل را تخریب کرد.
مامور گاز در این حادثه دچار سوختگی دست و صورت و شکستگی پا و مصدوم دیگر از نواحی متعدد دچار آسیب شد.

بنا بر این گزارش و بر اساس تایید ماموران فوریت های پزشکی استان اصفهان مامور گاز به نام مهدی داوری 32 ساله ،به دلیل وخامت جراحت به بیمارستان امین و مصدوم دیگر به نام احمد حاتمی 38 ساله به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان نیز با بیان اینکه به محض اطلاع از وقوع این حادثه چهار واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی به محل اعزام شدند گفت: در این حادثه که احتمالا به دلیل انفجار کپسول گاز رخ داده است، تاکنون 2 مصدوم به بیمارستان منتقل شدند و هنوز دو واحد امدادی برای رسیدگی به وضعیت مصدومان احتمالی دیگر در محل حادثه حضور دارند.
دکتر غفور راستین افزود: یکی از این دو مصدوم دچار پارگی شریان شده و مصدومیت فرد دیگر بر اثر سوختگی و تروما بوده است.

همچنین بنا بر اظهارات شاهدان عینی،تعدادی از اهالی این سه واحد مسکونی زیر آوار گرفتار شده اند که آتش نشانی اکنون مشغول آوار برداری است.

مسعود عنایت،مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان دقایقی پیش از کشف یک جسد بی جان در زیر آوار خبر داد و گفت: بر اساس اظهارات اهالی محل احتمال می دهیم یک مادر و فرزند نیز هنوز زیر آوار باشند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد

 

گزارش تصویری:

 

enfejarbes 1

 

enfejarbes 2

enfejarbes 3

enfejarbes 4

enfejarbes 5

enfejarbes 6

enfejarbes 7

نوشتن دیدگاه