دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 17411
منتشر شده در دوشنبه, 18 اسفند 1399 14:44
تعداد دیدگاه: 0
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در جمع مدیران مسئول روزنامه های اصفهان :

هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در نشستی با مدیران مسئول روزنامه های استان اصفهان با اشاره به رویکرد روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه نسبت به رسانه ها اظهار کرد: رسانه ها به عنوان یاور و همراه بنگاه های اقتصادی در همه سطوح در کنار ما هستند و همسویی نگاه بنده با نظرات رسانه ها و...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، وی با اشاره به گسترش دامنۀ رسانه ها نسبت به گذشته گفت: در حال حاضر تعریف از رسانه با گذشته بسیار متفاوت شده است. ادبیات رسانه ها با گذشته فرق دارد و شرایط به گونه ای شده که هر شخص در قالب شهروند-خبرنگار میتواند فعالیت رسانه ای داشته باشد. اگرچه طبقه بندی و قدمت یک رسانه در جایگاه خود اهمیت دارد، اما هر کسی که به روز باشد و قلم خوبی داشته باشد، از فاکتورهای رسانه ای نیز برخوردار است. رسانه های باهوش و پرسرعت گوی سبقت را از دیگران خواهند ربود. خلاقیت و استفاده از شکل و فرم های جدید در تولیدات رسانه ای میتواند هم تمایز را برای رسانه ها به ارمغان آورد و هم از این رهاورد، فولاد مبارکه یک فضای تازه رسانه ای را تجربه کند. در حقیقت امروز در فولاد مبارکه، حرکت بر مبنای تخصص، کار و تلاش برنامه ریزی شده و همفکری و هم افزایی ثمره این تلاش است.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با بیان نگاه خاص رسانه ها به فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه یک برند تجاری اقتصادی بسیار معتبر است که بر اساس مسئولیت های اجتماعی خود، به اقشار گوناگون توجه میکند. رسانه ها نیز به عنوان همراه همیشگی این بخش اقتصادی باید موردتوجه قرار گیرند.
نباتی نژاد با بیان اینکه نگاه روابط عمومی فولاد مبارکه، انجام فعالیت حرفه ای خبری است، اظهار کرد: با تغییر تکنیکی که در حوزۀ روابط عمومی فولاد مبارکه صورت گرفته، انتظار داریم شاهد حضور بهتر و بیشتر رسانه ها باشیم.
هادی نباتی نژاد با تأکید بر تعامل شرکت فولاد مبارکه با رسانه ها گفت: در این میان قطعا رسانه های اصفهان و شهرستان مبارکه جایگاه ویژه ای دارند. هدف ما حفظ آبروی افراد و صنعت فولاد کشور است و نگاه مان بر این است که بر مبنای تخصص و کار پیش برویم، ازاین رو تمهیداتی اندیشیده شده تا دسترسی خبرنگاران و رسانه ها به مدیران شرکت جهت تولید محتوای تخصصی نیز تسهیل گردد.
مدیر روابط عمـــــومی فولاد مبــــارکه در ادامــــه گفت: گاهی سیاست های سازمانی باعث میگردد مسیری متفاوت طی شود ولی یقین داریم با تعاملات و سیاستگذاری جدید روندهای جاری نیز بهبود مییابد و به منظور آغاز راهی جدید و حمایت ساختاری از رسانه ها، آمادگی فولاد مبارکه را جهت آموزش خبرنگاران تخصصی حوزۀ صنعت در رسانه های اصفهان اعلام میداریم.
انتظار داریم رسانه ها بر مبنای عدالت با خدمات و دستاوردها و برکات فولاد مبارکه برخورد نمایند
نباتی نژاد ضمن تشکر از حضور مدیران مسئول روزنامه های اصفهان در این نشست صمیمانه، اظهار کرد: ما به یاری رسانه ها برای تبدیل فولاد مبارکه به قطب رسانه ای کشور نیاز داریم. تاکنون نگاه مدیران روابط عمومی به فولاد مبارکه نگاهی درون سازمانی بوده، حال آنکه اکنون نگاه برون سازمانی به این شرکت فولادی شکل گرفته است.
وی با اشاره به اقدامات فولاد مبارکه در حوزه مسئولیتهای اجتماعی اظهار کرد: نادیده گرفته شدن اقدامات فولاد مبارکه در تجهیز بیمارستانها یا خدمات دیگر این مجموعه بزرگ صنعتی و در عــــوض پرداخــــتن به برخی مشکـــلات ناراحت کننده است. به راستی کدامیک از مراکز معتبر در این شرایط اقتصادی چنین اقداماتی را در این حجم انجام داده اند؟
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه همچنین خطاب به مدیران روزنامه ها خاطرنشان کرد: همانطور که در اداره یک خانواده چندین نفره ممکن است با مشکلاتی رو به رو باشیم، مدیریت مجموعه بسیار بزرگی مانند فولاد مبارکه اقتضائات و مسائل خاص خود را دارد و اگر منصفانه برخورد شود، باید اذعان کنیم که طبیعی است در حجم بزرگی از کار و فعالیتی که در حال انجام است، گاهی ایراد و نقصانی وجود داشته باشد. با وجود این، از رسانه ها انتظار نداریم مشکلات را منعکس نکنند، بلکه انتظار داریم واقع گرایانه و بر مبنای عدالت با خدمات و دستاوردها و برکات فولاد مبارکه برخورد کنند.
این گزارش حاکی است در این نشست مدیران مسئول روزنامه های نسل فردا، کیمیای وطن، اصفهان امروز، اصفهان زیبا، نصف جهان، زاینده رود، سیمای شهر، عصر اصفهان، یاقوت وطن و اقتصاد آینده به ارائه پیشنهاد و نظر پرداختند.

نوشتن دیدگاه