يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3861
منتشر شده در یکشنبه, 10 ارديبهشت 1396 15:50
تعداد دیدگاه: 0
رئیس ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی خبر داد:
سید فرهاد قادریان

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان اصفهان از آغاز رسمی فعالیت های انتخاباتی ستاد حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از عصر امشب مصادف با جشن میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل(ع) در این استان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سید فرهاد قادریان صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: تمام تلاشمان این است که در ستاد انتخاباتی آقای رئیسی از همه سلایق سیاسی و فرهنگی استفاده کنیم و اولویت ما برای انتخابات، ایجاد شور و نشاط به منظور حضور حداکثری و پس از آن نیز تبلیغ برای کاندیدای اصلح است.
وی ضمن تاکید بر لزوم تغییر در وضعیت اقتصادی، فرهنگی و معیشتی مردم اضافه کرد: ستاد های تبلیغاتی تنها محلی هستند برای حمایت و هدایت مردم و به هیچ عنوان نمی توان شور و نشاط مردم را پیش بینی کرد، چرا که مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح احساس مسئولیت می کنند و برای این منظور نیز ورودی جدی و پرشور دارند.
قادریان اضافه کرد: در استان اصفهان در کنار ستاد مرکزی ، سه ستاد مجزای دیگر نیز فعال است که یکی از آنها به فعالیت بانوان تحت عنوان ستاد "یاس"، دیگری به قعالیت جوانان و یکی دیگر نیز تحت عنوان ستاد "حبیب ابن مظاهر" به فعالیت اقشار و پیشکسوتان می پردازد.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: در 24 شهرستان استان و 15 منطقه شهر اصفهان ستادهای آقای رئیسی فعال خواهد شد و با توجه به شور و نشاطی که در بین آحاد مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایجاد شدهاست، مطمئنیم استقبال بسیار بالایی در استان اصفهان نسبت به این رخداد مقدس سیاسی اجتماعی صورت می پذیرد.
قادریان با اشاره به این که حجت الاسلام رئیسی از ابتدا بر لزوم حفظ کرامت احترام و کرامت انسان ها تاکید داشتند، ستاد های ایشان در سراسر کشور تنها ستاد تبلیغ و تبیین شخصیت و راهکارهای ایشان برای برون رفت از مشکلات پیش رو بوده و قرار نیست در این ستادها خدای ناکرده رقبا تخریب شوند.
وی یادآور شد: براساس تکلیف الهی هم اکنون به عنوان یک وظیفه شرعی به انتخابات نگاه می کنیم و بر همین اساس وارد میدان شده ایم، اما در این مبارزه انتخاباتی بر رعایت تقوا تاکید داریم.
قادریان با اشاره به اینکه "زمان سفر حجت الاسلام رئیسی به استان اصفهان تقریبا قطعی شده است"، این زمان را روزهای منتهی به 29 اردیبهشت دانست و افزود: قائل به فعالیت منسجم و هماهنگ تبلیغاتی میان اقشار و سلایق مختلف مردمی هستیم چرا که در امر تبلیغات پیچیدگی و حساسیت‌هایی وجود دارد که باید آن ها را لحاظ کنیم.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان اصفهان ادامه داد: جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی به عنوان یک قرارگاه انتخاباتی هنوز مصمم بر دفاع قطعی از یک کاندیدای مشخص نشده و برای این کار تصمیمی مصداقی انجام نداده و یا حداقل علنی و رسانه‌ای نکرده است و حجت‌الاسلام رئیسی نیز از ابتدا ضمن حفظ احترام این حرکت جمعی، رسماً حضور در این تشکیلات و پذیرش ساز و کارهای موجود آن را قبول نکرده‌اند چراکه ایشان خود را مستقل از جریان‌های سیاسی رایج به مردم معرفی کرده اند./

نوشتن دیدگاه