دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3754
منتشر شده در پنج شنبه, 21 بهمن 1395 18:55
تعداد دیدگاه: 0
در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان از مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ضمن دعوت از مردم انقلابی...

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان از مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ضمن دعوت از مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهارکرد: مردم ایران به بصیرتی رسیده‌اند که خودشان در موقعیت‌های مختلف وظیفه خود را می‌دانند.
وی افزود: شرکت در راهپیمایی حداقل کاری است که می‌توان برای حمایت از اسلام، انقلاب و ولی فقیه انجام داد و مردمی که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) جانشان را فدا می‌کنند، قطعاً در روز «22بهمن» برگ زرین دیگری در تاریخ این انقلاب رقم خواهند زد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان حضور در راهپیمایی را به رخ کشیدن وحدت مردم به جهانیان دانست و گفت: مردم ایران نشان خواهند داد همچنان دست در دست یکدیگر و کنار هم تحت امر رهبری عزیزمان تا سرنگونی ظلم و جور در جهان ایستاده‌اند.

نوشتن دیدگاه