يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2556
منتشر شده در سه شنبه, 04 اسفند 1394 16:22
تعداد دیدگاه: 0
توصیه آیت الله ناصری به اصحاب رسانه اصفهان:

آیت الله محمد علی ناصری در دیدار اصحاب رسانه با ایشان خواستار مراقبت بیشتر خواص در برابر فعالیت دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، آیت‌الله محمدعلی ناصری صبح امروز در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان اصفهان که با پیگیری بسیج رسانه...

آیت الله محمد علی ناصری در دیدار اصحاب رسانه با ایشان خواستار مراقبت بیشتر خواص در برابر فعالیت دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، آیت‌الله محمدعلی ناصری صبح امروز در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان اصفهان که با پیگیری بسیج رسانه انجام گرفت، گفت: روزهای جمعه و شنبه روزهای حساس برای ایران اسلامی است و گروه ها و خواص باید با سخنان مقام معظم رهبری هماهنگ باشند.
ایشان تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی همواره دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده و درصدد آن هستند که از هر اختلاف کوچک آشوبی بزرگ به راه بیندازند.
آیت‌الله ناصری بیان کرد: در این ایام برای سلامت انتخابات و حفظ نظام، نماز امام زمام (عج) بخوانید و با مدد خواستن از خداوند بخواهید هرآنچه مصلحت این نظام و کشور است مقدر شود.
ایشان همچنین در توصیه به اصحاب رسانه افزود: مسئولیت رسانه ای و خبرنگاری هدیه ای از سوی خداوند است که باید بابت چنین موهبتی قدردان امام زمان(عج) بود،چرا که اصحاب رسانه برای این جایگاه خطیر انتخاب شده اند و برای اجرای هرچه بهتر این مسئولیت باید رضای خداوند را در نظر بگیرند.
آیت‌الله ناصری با تاکید بر این که "نگذارید مقام معظم رهبری تنها بماند" ادامه داد: در صحنه کارزار امروز افق خود را بیانات مقام معظم رهبری تنظیم کنید، چرا که ایشان صلاح مملکت را می خواهند و حکیمانه این کِشتی را هدایت و رهبری می کنند، پس آنچه که بیان می کنند، خیر و صلاح است و انجام دهید.

ایشان ضمن تاکید بر گرامیداشت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) اضافه کرد: حضرت زهرا(س) مرکز عصمت در جهان خلقت هستند و اگر حضور مبارک ایشان بر روی کره زمین نبود، عصمتی هم وجود نداشت و در یک گام فراتر، براساس روایات خداوند می فرماید "اگر زهرا (س) نبود جهانی نیز خلق نمی شد."
ایشان همچنین به اصحاب رسانه و خبرنگاران توصیه کرد: دنیا پل موقتی است به سوی زندگی ابدی، لذا از سرمایه عمر و سلامتی به بهترین شیوه استفاده کنید و تمام تلاشتان را بگذارید برای انجام واجبات و ترک محرمات و کسب اعمال نیکو ./

نوشتن دیدگاه