دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25427
منتشر شده در یکشنبه, 13 اسفند 1402 13:09
تعداد دیدگاه: 0
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: منتخبان مردم با اعتماد آنان مواجه شدند، بنابراین باید در فرصتی که تا تشکیل رسمی مجلس دوازدهم فراهم است، با بهره گیری از تجارب نمایندگان کنونی و مسئولان بر حل مشکلات کلان اصفهان تمرکز کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور صد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورا با تقدیر از مردم بابت رقم زدن انتخابات باشکوه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخلاف تلاش دشمن، مردم همچون گذشته حضوری قاطعانه پای صندوق‌های رأی داشتند و مشارکت بیش از 41 درصدی در کشور و در استان‌های مختلف مشارکت بیش از 70 درصدی را رقم زدند.
وی افزود: امیدواریم این انتخابات نقطه عطفی برای پیشرفت‌های کشور و تامین نیازهای عامه مردم در اصفهان باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به لطف خداوند در مرحله اول 5 نماینده شهرستان اصفهان تعیین شدند، با تبریک به این عزیزان، عنوان می‌کنیم که مسئولیتی سنگین و طاقت فرسا را قبول کردند و از آن‌ها می‌خواهیم با برنامه و جدیت وارد عرصه خدمت شوند.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان و کشور در درجه نخست می‌بایست بر مسائل کلان کشور در حوزه فرهنگ، اجتماع و اقتصاد، ارتقا تولید و کاهش تورم و... تمرکز کنند تا تلاش و کوشش‌های مجلس یازدهم و دولت سیزدهم در این خصوص ادامه پیدا کند.
نورصالحی بیان کرد: منتخبان مردم با اعتماد آنان مواجه شدند، بنابراین باید در فرصتی که تا تشکیل رسمی مجلس دوازدهم فراهم است، با بهره گیری از تجارب نمایندگان کنونی و مسئولان، بر موضوعات مهم استان مانند جریان زاینده رود، آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی، حمل و نقل عمومی شهری و بین شهری، مشکلات ناشی از مهاجرت بی رویه، اشتغال و... تمرکز کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:در دو سال و نیم گذشته به صورت مستمر جلسات ماهیانه را با نمایندگان شهرستان داشتیم و مسائل کلان را پیش می‌بردیم، امیدواریم با ترکیب جدید نمایندگان این جلسات ادامه پیدا کند تا اقدامات خوب و راهگشایی برای شهر و استان داشته باشیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه