يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2527
منتشر شده در چهارشنبه, 21 بهمن 1394 10:14
تعداد دیدگاه: 0
امام جمعه اصفهان :

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی "22بهمن" اظهار داشت: ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هر سال بیش از پیش احساس می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، حضور مردم...

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی "22بهمن" اظهار داشت: ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هر سال بیش از پیش احساس می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، حضور مردم در راهپیمایی ها را عاملی بازدارنده دانست و گفت: دشمن همراهی و اعتقاد مردم به نظام و انقلاب را در این مناسبت ها ارزیابی می کند، لذا مردم باید برای حفظ امنیت و استقلال کشور حضور هر چه با شکوهتری در راهپیمایی " ۲۲ بهمن" داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: ضرورت حضور مردم در راهپیمایی "۲۲ بهمن" هر سال بیش از پیش احساس می شود چرا که پیشرفت های روزافزون ایران، بر دشمنی های آن ها می افزاید.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمن باید در این گردهمایی ها بفهمد مردم ایران پس از گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلابشان هنوز شعار نه شرقی نه غربی سر می دهند و بر سر اعتقاداتشان ایستاده اند.
وی گفت: حرف امروز این مردم با حرف شهدا یکی است و چه از نظر شعار، چه از نظر شعور و چه در عمل مقاوم تر از گذشته پای انقلاب و دستاوردهای آن ایستاده ایم.
آیت الله طباطبایی نژاد به حضور داعش در کشورهای همسایه ایران اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی می داند هر کجا ایران قدم پیش گذاشته است چه در سوریه و چه در عراق جلوی دشمن را سد کرده و این پیروزی ها در سوریه و عراق جز با کمک ها و راهنمایی های ایران میسر نمی شد و دشمن این را می داند.
وی مردم را دعوت به حضور دسته جمعی و خانوادگی در راهپیمایی "۲۲بهمن" توصیه کرد و گفت: ما باید از این فرصت ها برای انتقال شعائر و مفاهیم انقلاب به نسل های آینده استفاده کنیم لذا حضور فرزندان کوچک خانواده ها در کنار پدر و مادر در جشن بزرگ سالگرد پیروزی انقلاب، بهترین تصویر برای نا امید کردن دشمن از نسل های آینده است.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان حضور باشکوه مردم را نشانه ای از همراهی با نظام و انقلاب دانست و گفت: دشمن باید بداند ما همچنان بر سر آرمان ها امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ایستاده ایم و پیوندمان با اسلام و پیامبر عظیم الشأن آن همواره مستحکم است./

نوشتن دیدگاه