سه شنبه 11 ارديبهشت 1403, Tuesday 30 April 2024, مصادف با 21 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25021
منتشر شده در شنبه, 25 آذر 1402 14:10
تعداد دیدگاه: 0
وزیر کشور:

وزیر کشور گفت: دشمنان باید بدانند که هرگز از دست رزمندگان ما نمی‌توانند فرار کنند و هر کجا که باشند تقاص اعمال زشت و ننگین خود را خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، احمد وحیدی وزیر کشور روز شنبه در آیین استقبال از شهدای حادثه تروریستی شهرستان راسک ضمن قرائت آیه مِّنَ ٱلمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِۖ فَمِنهُم مَّن قَضَیٰ نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلٗا اظهار داشت: بلند قامتان، سبز پوشان و بلند پروازان در حادثه شهرستان راسک در همان ساعتی که شهید سلیمانی به دیار ابدی شتافت به پیروی از آن شهید بزرگوار به عالم اعلا پیوستند و به وصال حق رسیده و امشب میهمان مادر خود حضرت فاطمه زهرا (س) هستند.

وی افزود: این جوانان با قلب‌های آکنده از ایمان با استقامت، استواری و شجاعت در دفاع از مردم این سرزمین و کیان و امنیت آن لحظه‌ای در دل خود تردید راه ندادند و از دل مردم و برای مردم ایستادند و آنگاه که خداوند اراده کرد به دست یکی از شرورترین گروهک‌ها و دست آموزهای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به لقاءالله پیوستند.

وزیر کشور تصریح کرد: ما این شهادت را به همه مردم، ملت ایران، خانواده‌های این عزیزان و نیروهای فراجا تبریک و تسلیت می‌گویم. تسلیت از این بابت که این جوانان عزیز را از ما گرفتند و تبریک از این جهت که این افراد به نقطه ای از ایمان و تقوا رسیدند که خداوند آنان را به عنوان شهید پذیرفت.

وحیدی اذعان کرد: گروهک‌های تروریستی باید بدانند آزموده را دوباره آزمودن خطاست، فراجای قدرتمند که در تمام طول دوران خدمت همواره در راه تامین امنیت کشور شهدای فراوانی را تقدیم کرده است، همچنان در راه تامین امنیت و آرامش مردم لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که هرگز از دست رزمندگان ما نمی‌توانند فرار کنند و هر کجا که باشند تقاص اعمال ننگین خود را خواهند داد.

وزیر کشور تاکید کرد: اراده‌های قوی رزمندگان اسلام اجازه نخواهد داد که دشمنان لحظه‌ای آرامش داشته باشند.

وحیدی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره تلاش می‌کنند در استان سیستان و بلوچستان تفرقه ایجاد کنند اما شما امروز می‌بینید حضور همگان در تشییع باشکوه پیکر این شهیدان نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.

وی تصریح کرد: شیعه و سنی در دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب همگی با هم و در کنار هم هستند و دشمنان هرگز نمی‌توانند این اتحاد را بر هم بزنند.

وحیدی ادامه داد: امروز آمده‌ایم تا به همگان نشان دهیم که در پیمودن راه شهدا هرگز کوتاهی نخواهیم کرد و همچنان که آنان رفتند تا امنیت و ایران قوی بماند، همه رزمندگان سینه سپر می‌کنند تا این آب و خاک بماند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه