يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2497
منتشر شده در چهارشنبه, 23 دی 1394 17:10
تعداد دیدگاه: 0
دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا:

سرلشکر یحیی رحیم صفوی،دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا در مراسم ترحیم سردار فولادگر گفت: ایشان یک مبلغ افکار امام(ره) و افکار انقلاب اسلامی بود وبه نظر من ایشان را سعودی ها شناسایی کرده بودند و احتمال ربایش و شهادت ایشان بسیار زیاد است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،سرلشکر یحیی رحیم صفوی،دستیار...

سرلشکر یحیی رحیم صفوی،دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا در مراسم ترحیم سردار فولادگر گفت: ایشان یک مبلغ افکار امام(ره) و افکار انقلاب اسلامی بود وبه نظر من ایشان را سعودی ها شناسایی کرده بودند و احتمال ربایش و شهادت ایشان بسیار زیاد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،سرلشکر یحیی رحیم صفوی،دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا در مراسم ترحیم سردار فولادگر گفت: ایشان یک مبلغ افکار امام و افکار انقلاب اسلامی بود و به نظر من ایشان را سعودی ها شناسایی کرده بودند و احتمال ربایش و شهادت ایشان بسیار زیاد است.
سردارسید رحیم صفوی اظهار کرد:شهید فولادگر درجه علمی خود را تا دکتری ارتقاء داد و معتقد بود بدون علم نمی توان از انقلاب و نظام دفاع کرد.
وی افزود: منطقه ما در آسیا در یک شرایط بسیار پیچیده ای بسر می برد، چون درحال حاضر ائتلافی از آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در منطقه تشکیل شده است و قصد آن ها به خاک و خون کشیدن عراق، یمن، لبنان و سوریه است و به دنبال سرنگونی حکومت سوریه هستند و می خواهند جای آن را با یک حکومت طرفدار اسرائیل عوض کنند و در این محورعربی ،ترکیه و اردن همکاری می کنند،اما در برابر این ائتلاف، ائتلافی به رهبری جمهوری اسلامی ایران ،روسیه ،عراق و حزب الله لبنان شکل گرفته که این دو ائتلاف در برابر هم ایستاده اند.
صفوی با بیان اینکه بنیانگذار آل سعود و تفکرات آل سعود و تفکراتی که ضد شیعه است را انگلیسی ها به وجود آورده اند و در جنگ جهانی اول انها را به حکومت رسانده اند، گفت: به خاک و خون کشیدن مردم سوریه، یمن و عراق ناشی از پیروی آل سعود از این سیاست ها است و عربستان قصد دارد تمام زیرساخت های منطقه را به نفع اسرائیل تغییر دهد.
وی تاکید کرد: دلارهایی که عربستان به ترکیه داده است او را امروز در منطقه فعال کرده که البته ترکیه هم منفعتهایی در سوریه و عراق دارد که در این مکان نمی خواهم به آن بپردازم.
مشاور مقام معظم رهبری بیان کرد: آمریکا قصد داشت تا عراق و افغانستان شکست بخورد و عراق را به یک کشور لاییک تبدیل کند، تا مقابل ایران بایستد ،اما به کمک مرجعیت شیعه این اتفاق رخ نداد ،بلکه یک دولت و پارلمان شیعی در این کشور تشکیل شد.
صفوی افزود: سیاستهایی که سعودی ها دنبال می کنند سیاست شهر سوخته است و می خواهند تمام تأسیسات سوریه و عراق را با خاک یکسان کنند.
مشاور مقام معظم رهبری ادامه داد: از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۵ آمریکایی ها و اروپایی ها ۵۰ میلیارد دلار سلاح به کشورهای حوزه خلیج فارس فروخته اند که ۳۰ میلیارد دلار آن توسط عربستان سعودی خریداری شده است.
وی با تاکید بر اینکه ایران یک کشور قدرتمند با نیروهای نظامی مقتدر است، بیان کرد: ایران پرچمدار صلح و امنیت در منطقه بوده و توانایی مقابله با این قدرت ها را دارد و در همین راستا به آل سعود که همان آل یهود است توصیه می کنیم تا از سرنوشت صدام درس عبرت بگیرند،و بدانند صدام که قداره کش این منطقه بود ، به آن وضعیت فجیع دچار و سرنگون شد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که رهبری خردمند، حکیم، عاقل و با تدبیر دارد و امیدواریم مردم و دولت با همدلی و همزبانی و همبستگی کامل با حضور همه جانبه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را برگزار کنند.
بنا بر این گزارش ، سردار علی اصغر فولادگر در مناسک حج امسال و در فاجعه دلخراش منا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نوشتن دیدگاه