شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24883
منتشر شده در شنبه, 27 آبان 1402 08:50
تعداد دیدگاه: 0
پس از گمانه زنی استعفای استاندار؛

به دنبال استمرار پیگیری ها به منظور انعکاس چالش، مشکلات و مطالبات استان، وزیر کشور و وزیر نیرو، عصر امروز 27 آبان ماه به اصفهان سفر می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، در پی رایزنی های مدیریت استان به منظور انعکاس چالش ها، مشکلات و مطالبات استان اصفهان در حوزه آب و احیای زاینده‌رود روز گذشته بیست و ششم آبان ماه، استاندار اصفهان و معاونین برای بیان مطالبات مردم استان اصفهان به تهران سفر و با وزیر کشور دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست پس از ارائه مجدد مشکلات، چالش ها، راهکارهای عملیاتی و تشریح بحران های حوزه زاینده‌رود مقرر شد، بعدازظهر امروز بیست و هفتم آبان ماه، وزیر کشور و وزیر نیرو به اصفهان سفر کنند.

البته این خبر در حالی از سوی استانداری اصفهان رسانه ای ده است که پنجشنبه گذشته سید ابراهیم رئیسی همراه با وزیر نیرو پروژه بن_بروجن را افتتاح کرد که واکنش هایی را نیز به دنبال داشت.

همچنین در این خبر بیان نشده است که سفر این دو عضو کابینه دولت سیزدهم به اصفهان پس از بهره برداری از این پروژه نه چندان شفاف به چه منظوری است و آیا این دو عضو کابینه می توانند به رغم دفعات گذشته، با این سفر مشکلات اصفهان در حوزه آب را مرتفع سازند؟/انتهای سفر

نوشتن دیدگاه