دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24367
منتشر شده در شنبه, 14 مرداد 1402 14:08
تعداد دیدگاه: 0
رئیس کل دادگستري استان اصفهان:

بازدید سرزده رئیس کل دادگستري و تني چند از معاونانش از حوزه قضایی كوهپايه انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان در دور دوم بازديد‌هاي سرزده از حوزه‌هاي قضايي استان به حوزه قضايي كوهپايه رفت و از نزديك در جريان روند خدمت‌رساني به مراجعان قرار گرفت.

وي تعداد نيروهاي اداري اين حوزه قضايي را متناسب با حجم ورودي و موجودي پرونده در اين دادگستري دانست و اظهار كرد: دادگستري كوهپايه از لحاظ تعداد نيروه ي اداري دچار كمبود جدی نيست، در عین حال با جذب جديد كارمندان دستگاه قضايي، چهار نيروي اداري ديگر نيز به اين حوزه قضايي اختصاص داده شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين جعفري در ادامه از اختصاص یک قاضي جديد به دادگستري كوهپايه خبر داد و ابراز اميدواري كرد: با شروع به كار نيروهاي جديد در دادگستري كوهپايه اطاله دادرسي تا حدودی برطرف خواهد شد.

رييس دستگاه قضايي استان آمار صلح و سازش در پرونده‌هاي شوراي حل اختلاف كوهپايه را 38 درصد اعلام و اضافه كرد: آمار 38 درصدي صلح و سازش درپرونده‌هاي شوراي حل اختلاف اين حوزه قضايي هم از ميانگين كشوري و هم از ميانگين استاني پايين‌تر است و بايد با بهره‌گيري از معتمدان محلی و استفاده از ظرفيت‌هاي مذهبي و فرهنگي موجود و تكيه بر نقش ائمه جمعه و جماعات با برنامه ريزي و انسجام بيشتر و همچنين ارجاع هدفمند پرونده‌ها از شعب دادگاه به شعب شوراي حل اختلاف، اين آمار بهبود يابد.

رئیس کل دادگستری استان در پايان گفت: طبق نظرسنجي صورت گرفته به وسيله قوه قضاييه، كوهپايه جزء حوزه‌هاي قضايي استان با بيشترين رضايتمندي بوده است و لازم است هم از مردم شريف اين منطقه و هم از زحمات و تلاش‌های جهادگونه مجموعه قضات و کارکنان دادگستري و شوراي حل اختلاف كوهپايه تشکر و تقدیر نماييم.

نوشتن دیدگاه