دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23264
منتشر شده در یکشنبه, 02 بهمن 1401 16:11
تعداد دیدگاه: 0
رييس كل دادگستري استان خبر داد؛

نهمين نشست شوراي حفظ حقوق بيت‌المال در اراضي ملي و منابع طبيعي در دادگستري استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، در اين نشست حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمين جعفري رييس كل دادگستري استان با اشاره به موضوع آلودگي هواي اصفهان بيان داشت: كلان‌شهر اصفهان با دارا بودن صنايع گسترده و بزرگ در اطراف، با مشكل آلودگي هوا روبرو است و علي‌رغم برخي اقدامات در كاهش آلودگي‌هاي زيست محيطی از سوي برخي از صنايع، هنوز با وضع مطلوب فاصله وجود دارد.

وي افزود: دستگاه قضايي استان از يك سو وظيفه حمايت از واحدهاي توليدي و صنعتي در جهت رفع مشكلات اقتصادي و اشتغال را دارد و از سوي ديگر رعايت موارد مربوط به حفظ سلامت مردم و قوانين زيست‌محيطي را نيز در اولويت فعاليت هاي خود دارد.

رئيس شوراي حفظ حقوق بيت‌المال بر لزوم رعايت مقررات زيست‌محيطي توسط شركت‌هاي توليدي تاكيد و بيان داشت: با توجه به آلودگي كلان شهر اصفهان و اهميت موضوع سلامت مردم، شركت‌هاي توليدي بايد استانداردهاي مربوط به آلايندگي و مسائل زيست‌محيطي را رعايت كرده و باید هر هزينه‌ و اقدامي كه در جهت كاهش آلايندگي لازم است؛ انجام گیرد.

جعفري در پايان از پيگيري ويژه دستگاه قضايي استان در رابطه با كاهش آلاينده‌هاي هواي اصفهان توسط مدعی العموم و دادستان مرکز استان خبر داد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه