دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2378
منتشر شده در چهارشنبه, 13 آبان 1394 17:13
تعداد دیدگاه: 0
سخنران مراسم 13 آبان در اصفهان:

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مبارزه با نظام سلطه‌جو هرگز متوقف نمی‌شود، گفت: مسئولان باید پنبه‌ها را از گوش خود در بیاورند و بر اساس غیرت دینی در مقابل مستکبران بایستند. حجت‌الاسلام احمد سالک صبح امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان گفت: 13 آبان مجموعه‌ای از مسائل مختلف شامل...

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مبارزه با نظام سلطه‌جو هرگز متوقف نمی‌شود، گفت: مسئولان باید پنبه‌ها را از گوش خود در بیاورند و بر اساس غیرت دینی در مقابل مستکبران بایستند.

 حجت‌الاسلام احمد سالک صبح امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان گفت: 13 آبان مجموعه‌ای از مسائل مختلف شامل تبعید حضرت امام ، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58، است.
وی با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در حقیقت مصادف با روز ملی استکبار جهانی و اعلام انزجار از مستکبرین است، افزود: 13 آبان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که پیام‌های مختلفی دارد و نخستین پیام آن احیای هویت اسلامی ایران است که زیر چکمه‌های مزدوران آمریکایی و انگلیسی از بین رفته بود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مرگ بر آمریکایی که ما امروز سر می‌دهیم مرگ بر دولت آمریکا است در حقیقت مرگ بر سیاست‌های خصمانه آمریکا است، مرگ بر تجاوز به حقوق ملت‌ها و دولت‌ها، مرگ بر تروریسم دولتی و غیردولتی و مرگ بر قدرت‌های مداخله‌جویانه آمریکا و مستکبران است.
وی با اشاره به اینکه مذاکره با آمریکا تحت هر شرایطی به فرمایش رهبری ممنوع است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب هدف اول قدرت‌های مستکبر را نفوذ در ایران دانستند و برجام بستر نفوذ در ایران را فراهم کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حرکت استکباری به معنای حرکت برای نفوذ در لایه‌های مختلف جامعه، روانسازی و عادی‌سازی برای براندازی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ولایت فقیه است.
حجت‌الاسلام احمد سالک با تاکید بر اینکه امروز خطر آمریکا به حدی رسیده است که جای کمترین اهمال و غفلتی برابر با نابودی خود است، گفت: حلقوم برخی سیاستمداران داخلی، حلقوم استکبار است، پاسخ ما به کسانی که برجام را پایان شعار مرگ بر آمریکا در ایران می‌دانستند این است که استکبارستیزی حافظ منافع ملت و نظام است و هرگز تعطیل نمی‌شود.
وی ادامه داد: هویت اسلامی ایرانی به معنی حاکمیت دینی بر محور ولایت فقیه ، هویتی در پناه ارزش‌های اسلامی و احقاق حقوق از دست رفته توسط جنایتکاران حکومت پهلوی است.
وی اضافه کرد: هویت اسلامی ایرانی یعنی بسترسازی برای حکومت حضرت مهدی (عج) که در سایه بصیرت و بیداری ملت با تبعیت از ولایت فقیه شکل می‌گیرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: طی 37 سال امت غیور ایران با استقامت از دستاوردهای هویت اسلامی حفاظت می‌کنند و امروز به خوبی شاهد برکات و اثرات آن همچون شکل‌گیری حزب‌الله لبنان، جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و آزادی‌خواهی‌های مردم یمن، بحرین و عراق هستیم.
حجت الاسلام سالک سالک با اشاره به اینکه استکبار یک واژه برآمده از آیات شریف قرآن است، افزود: مبارزه با استکبار جهانی اصولی از اصل‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است در واقع مبازره با استکبارمبارزه با ظالم، مبازره با پایمال‌کردن حق مستضعفین و مبارزه با قدرت‌های مداخله‌جویانه است.
وی تصریح کرد: امروز ایران پیشتاز دولت‌ها و ملت‌های آزادی‌خواه جهان در مقابل استکبار جهانی به تبعیت از خط امام راحل ایستاده است و در این راه لحظه‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند.
وی با بیان اینکه هدف اول قدرت استکبار قطعا پیدا کردن راه نفوذ به لایه‌های مختلف اجتماعی،‌اقتصادی، فرهنگی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: عادی سازی و روان‌سازی برای استحاله نظام ایران و براندازی حاکمیت که همان اهداف فکری 88 و 78 بود از جمله اهداف نفوذ است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه به حضور سیاستمدار خبیث انگلیسی جک استراو در روزهای گذشته تحت عنوان گردشگری در اصفهان اشاره وگفت: به راستی چرا باید چنین افرادی که برخواسته از استکبارخبیث هستند تحت عناوین واهی در ایران و اصفهان حضور پیدا کنند ورود افرادی چون جک استراو نشان از فتنه‌ای بزرگ‌تر علیه این ملت و نظام است.
حجت الاسلام سالک با بیان اینکه جوانان غیرتمند و انقلابی اصفهان به خوبی در راستای بصیرت در مقابل این سیاستمدار انگلیسی ایستادند و آن را محکوم کردند، افزود: غیرت دینی به ما می‌گوید باید پای جک استراوها را قلم کرد، مسئولان نیز باید بر اساس غیرت دینی که همواره مبارزه با استکبار را و مستکبرین را گوشزد می‌کند بایستند و محکوم کنند.

 

منبع:ایمنا

نوشتن دیدگاه