يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23084
منتشر شده در دوشنبه, 12 دی 1401 13:57
تعداد دیدگاه: 0
فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد؛

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری اراضی ملی در شهرستان‌های کاشان و اردستان به ارزش ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال رصد و پایش مستمر اراضی ملی و دولتی استان اصفهان توسط کارکنان این فرماندهی، اطلاع از دو مورد تعرض به اراضی ملی در شهرستان‌های کاشان و اردستان حاصل شد و بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به رفع تصرف فوری این اراضی اذعان داشت: با تلاش‌های بعمل آمده در کمتر از یک هفته اخیر، اراضی ملی جمعاً به مساحت ۶۱۰ مترمربع از چنگال زمین‌خواران خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش اراضی رفع تصرف شده در مجموع ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: این اراضی شامل ۳۶۰ متر مربع زمین در شهرستان اردستان به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ۲۵۰ مترمربع نیز در شهرستان کاشان به مساحت هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این یگان با اجرای اقدامات ویژه، ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض به اراضی دولتی و ملی، با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به بیت‌المال را دارند، برخورد می‌کند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه